Shit, ikke lenge igjen nå...

MeteBe

Glad i forumet
Gikk plutselig opp for meg, at er bare 7 uker til termin, det er jaggu ikke lenge til. Ble plutselig helt skremt her, er endel som må ordnes og gjøres klart her hjemme.
Var på sv.kontroll hos legen i dag også, ble sykemeldt ut svangerskapet, veldig letta over det egentlig. Legen har vært så vanskelig på dette før. Så kan jeg styre dagene som jeg vil mht bekkenet. Hadde lavt BT, bare 105/40, så ikke rart jeg har følt meg dårlig i det siste, pluss utslag på stix, så må ha enda en a.b kur mot UVI..blærh.
SF målet er det samme som for 1,5 mnd siden, er 25 cm i uke 33. Men var på UL for to uker siden for å sjekke at alt er bra med røvern, og han vokser fint og har nok vann å plaske i. Er bare glad jeg er lita jeg, slipper kanskje strekkmerkene da[:D] Og det er jammen tungt nok å være gravid, om jeg ikke skulle vært svær i tillegg.

Mål for uka: Handle barnevogn! Fint med få og små mål..:)

Du er ikke alene om å blir litt skremt av at det nærmer seg. Gleder meg jo masse, men fortsatt en del innkjøp som gjenstår. Men skal alltids får kjøpt inn det en trenger.
Er ikke så stor jeg heller, skal til jordmord nå på onsdag så får se hvordan det ligger ann da, men alle jeg møter syns jeg er sååå liten. Er ikke noe jeg er vant til å bli kalt, siden jeg har noen kg ekstra. Hadde nesten trodd jeg skulle være mye større, men kan jo hende det går på en del de siste ukene. Men er jo som du sier greit å ikke være så veldig stor oxo. Bare lillegutt vokser som han skal så er det jo det som er viktig. :-)

Back
Topp