Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LaMona
ORIGINAL: UnniMoor
Favoritten min så langt er: ingen under 22 burde få barn!
Herregud, for et uintelligent menneske som har skrevet det..
Oj.. Da skulle ingen av mine vært til..! Og ikke de to storesøstrene mine heller.. Sånt provoserer meg!
ORIGINAL: LaMona
Favoritten min så langt er: ingen under 22 burde få barn!
Herregud, for et uintelligent menneske som har skrevet det..
Oj.. Da skulle ingen av mine vært til..! Og ikke de to storesøstrene mine heller.. Sånt provoserer meg!
Ja, det er jo så usaklig som det kan bli egentlig.. For begrunnelsen hennes var at da hadde man "rast fra seg". Det er jo så utrolig individuelt[8|]
ORIGINAL: drun
For en latterlig tråd...jaja, jeg som har angst må vel begynne å ut å gå jeg da, for da trenger man ikke piller heller! Mange gode råd å høste der gitt! Og enn at Odin skal i barnehage 60% uten at jeg har jobb eller skole å gå til da[8|] Jeg må jo være verdens værste mor! Lat og skyld i min egen elendighet[8D]
ORIGINAL: Tessy_
ORIGINAL: drun
For en latterlig tråd...jaja, jeg som har angst må vel begynne å ut å gå jeg da, for da trenger man ikke piller heller! Mange gode råd å høste der gitt! Og enn at Odin skal i barnehage 60% uten at jeg har jobb eller skole å gå til da[8|] Jeg må jo være verdens værste mor! Lat og skyld i min egen elendighet[8D]
Haha! Ja!
Er jo kriiiise å sende ungen i barnehagen på fridagene sine[8|]
Tulla trives jo mye bedre der, en å være hjemme med meg dessverre, jeg klarer ikke underholde/stimulerer henne nok[&o]
Og jeg får ikke gjort noe hjemme hvis hun skal henge i beina på meg[8D]