Shit, den varte lenge!

CathogBen

Elsker forumet
Den provoserings/krangle tråden på Generell! 50 sider jo!! 

Ga meg på side 3 jeg.... ble svett i hodet av å fortsette lesingen.

Mistenker at noen av de damene får betalt for å være her inne og krangle [8D]

Brw.. Når jeg først leste overskriften, tenkte jeg: "Skal hun fortelle om en promp?"

Jeg skal si dere en ting.. Hadde det vært sambo sin tråd så kunne det LETT ha vært HI! 

Må inn å lese litt.. Ikke sett den tråden [8D]

ORIGINAL: LaMona

Da håper jeg at du har god tid og at du ikke lar deg lett provosere...hehe

hva heter den tråden??

ORIGINAL: ia83

hva heter den tråden??

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=21400458

ORIGINAL: CathogBen

Da håper jeg at du har god tid og at du ikke lar deg lett provosere...hehe

Jeg ga meg etter ganske få sider, må si noe av det fikk meg til å bli litt heit i toppen [8D]

ORIGINAL: UnniMoor

Favoritten min så langt er: ingen under 22 burde få barn!
Herregud, for et uintelligent menneske som har skrevet det..

Oj.. Da skulle ingen av mine vært til..! Og ikke de to storesøstrene mine heller.. Sånt provoserer meg!

Oj.. Da skulle ingen av mine vært til..! Og ikke de to storesøstrene mine heller.. Sånt provoserer meg!

Ja, det er jo så usaklig som det kan bli egentlig.. For begrunnelsen hennes var at da hadde man "rast fra seg". Det er jo så utrolig individuelt[8|]

Min provoserer ingen! Fikk kun applaus. Så dust altså! Her drar jeg frem dritt og så er flok bare enige? Jaja, får trøste meg med at mange underbygger fordommene mine der inne i alle fall[;)]

Ja, det er jo så usaklig som det kan bli egentlig.. For begrunnelsen hennes var at da hadde man "rast fra seg". Det er jo så utrolig individuelt[8|]

Det var en de få jeg hadde lyst til å svare på[8D] Jeg har ALDRI hatt behovet for å "rase fra meg" eller feste som faen, dra overalt og være sånn som mange andre. [8D]

For en latterlig tråd...jaja, jeg som har angst må vel begynne å ut å gå jeg da, for da trenger man ikke piller heller! Mange gode råd å høste der gitt! Og enn at Odin skal i barnehage 60% uten at jeg har jobb eller skole å gå til da[8|] Jeg må jo være verdens værste mor! Lat og skyld i min egen elendighet[8D]

ORIGINAL: drun

For en latterlig tråd...jaja, jeg som har angst må vel begynne å ut å gå jeg da, for da trenger man ikke piller heller! Mange gode råd å høste der gitt! Og enn at Odin skal i barnehage 60% uten at jeg har jobb eller skole å gå til da[8|] Jeg må jo være verdens værste mor! Lat og skyld i min egen elendighet[8D]

Haha! Ja!
Er jo kriiiise å sende ungen i barnehagen på fridagene sine[8|]

Tulla trives jo mye bedre der, en å være hjemme med meg dessverre, jeg klarer ikke underholde/stimulerer henne nok[&o]
Og jeg får ikke gjort noe hjemme hvis hun skal henge i beina på meg[8D]

ORIGINAL: Tessy_

ORIGINAL: drun

Haha! Ja!
Er jo kriiiise å sende ungen i barnehagen på fridagene sine[8|]

Tulla trives jo mye bedre der, en å være hjemme med meg dessverre, jeg klarer ikke underholde/stimulerer henne nok[&o]
Og jeg får ikke gjort noe hjemme hvis hun skal henge i beina på meg[8D]

Tror kanskje han har bedre av å være der noen timer 3 dager i uka enn å gå hjemme sammen med meg til han blir 2 ja. Samme actionnivået hos dere og, ser det ut som[8D]

Back
Topp