Shit:D

Idalotte

Glad i forumet
Fått litt sjokk idag. JEg fikk en meldig fra sykehuset at de skulle minne meg på time den 6 April. jeg tenkte etter og jeg viste ikke noe om det. RIngte ned og snakket med dem og de fortalte at det stemte. JEg skulle på samtale før ks onsdag den 07 April. Skal jeg ha ks på onsadag? HAr du ikke fått brevet svarte de. Ehhhh nei. Jeg trodde ikke jeg skulle ha ks før uke 15. Men har litt blandet følelser nå.
Men er mest glad, litt i sjokk enda. Endlig kommer lille gutt.

Oi, det er ikke lenge til nei! Skjønner at du brått ble litt sjokka [:D] Kjekt å vite om det da[8D]

Ja det var det jeg sa og..... Men glad etter så lang tid at jeg endelig vet når jeg skal få møte ham.

ORIGINAL: vi84

oj.. det er jo nå snart:).. så heldig du er[:)]. masse masse lykke til. Gleder meg til oppdatering[:D]

[:D]

åjj!!! [:D] hehe kan skjønne et du sitter litt sjokka nå ja :)
men gu da er det ikke lenge til[:D][:D]

oj.. det er jo nå snart:).. så heldig du er[:)]. masse masse lykke til. Gleder meg til oppdatering[:D]

Sååå bra!! Da er det jammen ikke mer enn tida av veien:) Bare nyte resten av påskeferien!! :) Heldiggrisen!!

steik det er ikke mange dager i gjenn det da:) bra at du fikk en melding om timen da[:)]

så godt å få han ut vel[:D]

Ja skal bli godt å få ham ut, men hadde ikke jeg skulle få vite det på den måten da. JA skal bare nyte resten av påsken nå og gjøre siste rest før han kommer:D

Back
Topp