Shit 15 uker!!!!

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Nå er jeg altså 15 uker, å jeg har den siste uka kjent masse rart i magen! På ultralyd sa legen at morkaka lå forran og at jeg mest sansynlig ikke kom til å kjenne noe på LENGE! Men dette har jeg jo kjent før! Bitte, bittesmå leamus"svake" spark midt på håret om dere skjønner :P Mye mulig det er ønsketenkning, og at det er andre "ting" som beveger seg, men det skal jo være mulig nå!

Å så spennende ! Tiden går fryktelig fort :)

Oii 15 uker allerede, grattis :D om fem uker er du halvveis :O

Ja, tiden går plutselig fort når vi har kommet over 12 uker:) vi har så mye som skjer, og se frem til de neste ukene, så har en følelse av at resten av året kommer til å gå kjempe fort:)

Grattis med 15 uker!
Jeg er også det i dag :)

Så gøy å kjenne bevegelse allerede da!
Jeg har prøvd å kjenne etter innimellom, men det "kiler" alltid på helt feil plass i forhold til hvor livmora er :P Så jeg får nok bare smøre meg med tålmodighet ;)

Så spennende!! Det at morkaka ligger foran gjør det vanskeligere å kjenne spark, men ikke umulig. Dersom dette er noe som vedvarer over noen dager, så er det jo ingen tvil. :)

Kjente selv at livmora ble veldigstram og hard på et punkt (som om noen snudde seg og det er litt trangt), men 13 uker er altfor tidlig. Kjente heller ikke noe mer enn akkurat det. Kanskje det er den ene tvillingen som dytta den andre :) (søskenkjærlighet med andre ord)

Wow, 15 uker allerede! Tiden går jammen fort, jeg syns nettopp du la ut melding om 12 uker! Jeg er ikke der enda en gang, men til uka:)

Oi, du er jo 4 uker lengre enn meg, så deilig det må være :)

Tror så gjerne du kjenner spark, jeg lå i senga og spiste snickers her en kveld, og da kjentes det ut som om noe rulla rundt midt på helt nederst i livmora, og jordmorsiri sier man kan kjenne det helt fra uke 8 om man har fått flere barn ;) Kos deg masse med bevegelsene og gratulerer med 15 uker :)

Ojojoj!!! Sykt at du er 15 uker og jeg bare 11 :) gleder meg kjempe mye til å være lenger på vei! Spennende å høre om du opplever mer krafsing fra innsiden :D

Back
Topp