Shine/Lifepack

Regan

Forumet er livet
Noen som har erfaring med det?

"Spesielt fokus på økologiske urter fra det norske livsstilsfirmaet Shine."

Hun syntes (hun som var innom butikken her med info) at jeg ikke burde gi ungene Sana Sol...[8|]

Hun fortalte også om en gutt som hadde Acne problemer... men etter han prøvde Shine hudproduktene så var huden hans som en babyrumpe...

Jeg er medlem av Shine, har vært det i mange år. Brukte lifepack en stund, men ikke nå lengre. Har hørt mange solskinnshistorier fra folk med acne, psoriasis, eksem ol som har blitt mye bedre etter de begynte med shine produktene.

Bruker selv cramberry te, både til meg selv og Frida. Hun får seg ei flaske kald te når hun begynner å bli forkjølet, teen er en super c-vitaminbombe som virkelig hjelper med å holde forkjølelser borte. Er også helt super for de som er plager med urinveisinfeksjon.

Bruker også ansiktsrensen til Shine. Liker den veldig godt for du kan bruke den til å fjerne all smike i ansiktet, også på øynene.

Og lipbalm. Den må jeg ha!

Dette har jeg ikke gørt om......link?? *nysgjerrig*

ORIGINAL: Snickers

Dette har jeg ikke gørt om......link?? *nysgjerrig*

https://www.shine.no/webshop/products/Produktpakker/Shine%20Life%20Pack%20(Multichi,%20Livex%20kapsler,%20Nucleomega%20og%20Super%20K2).aspx

Har ei venninne som holder på med Shine. Hun sverger til Lifepacken deres[:)] Den funker på henne jaffall. Hun sliter med muskelvondt og er sliten hele tida.

Har selv vært medlem[:)] Bruker jojoba-oljen på Ronja, kan brukes til alt! [:)]

ORIGINAL: siljegulli

Har ei venninne som holder på med Shine. Hun sverger til Lifepacken deres[:)] Den funker på henne jaffall. Hun sliter med muskelvondt og er sliten hele tida.

Har selv vært medlem[:)] Bruker jojoba-oljen på Ronja, kan brukes til alt! [:)]

Å ja! Den glemte jeg.... Jojoba oljen er kjempebra! Tørr hud, solbrent hud, ha litt i badevannet, på eksem, på tørre lepper.

Tusen takk for svar!

Back
Topp