Jadda, magen min begynner å bli skikkelig svær! Type gravidmage-svær... ikke har jeg lagt på meg noe heller, tvert om har jeg gått ned 7,5 kg. Men fytti for en mage!! Ikke klarer jeg å trekke den noe serlig inn heller. Ei på jobb eier ikke hemninger, og er VELDIG rett fram. Hun stirra VELDIG på magen min, mange ganger i dag. Kjente jeg prøvde å trekke litt på magen da, og snakke meg raskt inn på et tema som opptok henne... Vet at det var nummeret før hun utbrøt at jeg var nødt til å være gravid! Det har hun gjort på maange andre før meg. I tillegg skulle jeg ha på meg noe litt fint i dag, men ikke en gang de løse tunikaene henger fint lenger. Alt sitter inntil, utenom de svære hettegensrene mine.
Jeg og sambo begynner å bli temmelig «redde» for at det kan skjule seg flere enn en der inne.. Måtte det bare ikke gå troll i ord nå, har ikke turt å nevne det før. Men sambo fikk litt hetta når han så magen idag han også..
Er det andre her inne som fikk VELDIG mye fortere gravidmage andre gang, og da uten at det skjulte seg flere der inne? Eller?.. Er jo bare 9+3, og jeg kan umulig være lenger på vei. Kjenner også livmora litt, og har hørt hjertelyd.. Litt nervøs for tidlig ul nå...
Jeg og sambo begynner å bli temmelig «redde» for at det kan skjule seg flere enn en der inne.. Måtte det bare ikke gå troll i ord nå, har ikke turt å nevne det før. Men sambo fikk litt hetta når han så magen idag han også..
Er det andre her inne som fikk VELDIG mye fortere gravidmage andre gang, og da uten at det skjulte seg flere der inne? Eller?.. Er jo bare 9+3, og jeg kan umulig være lenger på vei. Kjenner også livmora litt, og har hørt hjertelyd.. Litt nervøs for tidlig ul nå...