Shiiiit, for en svær mage!!!

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Jadda, magen min begynner å bli skikkelig svær! Type gravidmage-svær... ikke har jeg lagt på meg noe heller, tvert om har jeg gått ned 7,5 kg. Men fytti for en mage!! Ikke klarer jeg å trekke den noe serlig inn heller. Ei på jobb eier ikke hemninger, og er VELDIG rett fram. Hun stirra VELDIG på magen min, mange ganger i dag. Kjente jeg prøvde å trekke litt på magen da, og snakke meg raskt inn på et tema som opptok henne... Vet at det var nummeret før hun utbrøt at jeg var nødt til å være gravid! Det har hun gjort på maange andre før meg. I tillegg skulle jeg ha på meg noe litt fint i dag, men ikke en gang de løse tunikaene henger fint lenger. Alt sitter inntil, utenom de svære hettegensrene mine.
Jeg og sambo begynner å bli temmelig «redde» for at det kan skjule seg flere enn en der inne.. Måtte det bare ikke gå troll i ord nå, har ikke turt å nevne det før. Men sambo fikk litt hetta når han så magen idag han også..
Er det andre her inne som fikk VELDIG mye fortere gravidmage andre gang, og da uten at det skjulte seg flere der inne? Eller?.. Er jo bare 9+3, og jeg kan umulig være lenger på vei. Kjenner også livmora litt, og har hørt hjertelyd.. Litt nervøs for tidlig ul nå... :)

Fikk ikke mage noe spesielt tidlig med nr 2.. Og føler ikke jeg fikk det med nr 3 heller.. Men nå! Nå føler jeg den er stor! :p

Hehe jeg å har skikkelig svær mage på kvelden, viste den til pappaen så sier han , woooow du tuller med meg du presser den vell utover nå å nei det gjorde jeg ikke !:P tør nesten ikke besøke mammaen min imårra er 3 uker siden jeg. Så henne sist å hun vett D ikke enda håper ikke hun ser det :P

Har stor mage her og.. Og jeg var 11 uker på torsdag.. Jeg bruker mest mammaklær,alle de andre dongeribuksene er pakket bort

Jeg hadde mage fra før, og trodde jeg kunne skjule magen lenge pga det, men i uke 10 da poppa den ut og den bare vokser og vokser. Tok mål når jeg var 11+3 og da var jeg + 10 cm rundt magen :O
Ga opp og holde det hemmelig og fortalte kollegaene mine i forrige uke før jeg fikk spørsmål :)

:) Bilde? Så koselig med gravidmager..

Huff, her er også magen kommet frem.. Litt tidlig syns nu jeg, da jeg ikke har fått noe mage i de tidligere sv.skapene før i uke 20+.. Er ikke 12 uker engang nå og har mage! :o :p Jaja, heldigvis bare en uke til de magiske 12, så sånn sett er det ikke katastrofe! :p

hadde vi bare fortalt det til familie enda, men vi har ikke tenkt å fortelle før om en 3 ukers tid (hjelp, det går raskt).. og vil ikke for alt i verden at noen skal vite det før den tid, så da er det plutselig ikke så stilit likevell.. i tillegg er jeg litt redd for flerlinger.. kanskje litt stygt sagt, men for oss holder det med en om gangen.. :)

Får vi se bilde? :) Spennende med mage da. Her er det foreløpig veldig lett å skjule graviditeten, men kjenner det strammer på buksekanten nå..

Får vi se bilde? :) Spennende med mage da. Her er det foreløpig veldig lett å skjule graviditeten, men kjenner det strammer på buksekanten nå..
Skal se om ikke jeg får tatt et bilde i løpet av dagen.. :) lurer på hvordan jeg skal ende opp denne gangen, da jeg allerede ser ut som jeg gjorde da jeg var mellom 18-20 uker sist.. :p

Kan det være to der inne?.... Eller har du allerede vært på UL?
Det er akkurat det jeg er liiiitt «redd» for...skal heldigvis på tidlig ul om noen få dager, så da får vi se da. Kjenner jo slutten av livmora ca 3 fingre over skambeinet også. Vet ikke hva som er normalt jeg..:p

Jeg følte jeg begynte å ese ut på midten ganske raskt denne gangen, men jeg va nok mest oppblåst. :P Følte magen var "større" for 4 uker siden enn den er nå... Sist gang måtte jeg begynne med gravidbukser i ca uke 16 eller noe, og enn så lenge holder det med de vanlige buksene nå også. Må bare ha knappen oppe og feste med en hårstrikk. :/ Skjuler det med lange gensere på jobb.

Når skal du på tidlig ul? Min mage er større denne gang, men så er d nå fleir kg på kroppen åg:)
Skal på tidlig ul nå på torsdag (allerede) :) blir spennende å se hvem som skjuler seg der inne :)...
Ja, jeg har da noen (les en del) flere kg på kroppen denne gang jeg også, men ifølge vekta har jeg gått ned 7,5 kg de siste 3,5 ukene, - men det merkes ikke.. tvert i mot er magen blitt en goood del større!!

Her har også magen begynt å komme, men det er kanskje fordi det er tredje gang kroppen er igjennom dette, den har vel begynt å hamstre så den får litt næring og ikke babyen tar alt allerede, pluss at jeg er oppblåst og treg i magen. Blæh

Back
Topp