shiatsu terapi

Spiremor

Forumet er livet
VIP
jer er straks 10 uker på vei, og har sinnsykt vondt i ryggen... min svigerinne er shiatsu terapaut og skal gi meg en behandling til helgen... bare et lite problem... hun vet ikke at jeg er gravid... har dette noen betyning for behandlingen tror dere...??? noen som vet?

Veit igrunn ikke, men hos massøren jeg gikk til før måtte man hvertfall opplyse om graviditet.. Menne nå veit jeg jo ikke hva shiatsu er engang da[:-] *blond*

shiatsu er kinesisk trykkpungt masasje om jeg har forstått riktig. Det er en slags akkupunktur uten nåler... det skal få kroppen til å reparere seg selv liksom... Egentlig kunne jeg jo bare sagt at jeg er gravid, bare det at typen på død og liv skal holde det hemlig i to uker til... og jeg liksom ikke kan slippe bomben bak han sin rygg...

[:)] Da hadde jeg venta 2 uker med behandlingen om jeg var deg,kroppen kan reagere på akupunktur iallefall.

Men hun har nå vel taushetsplikt da?

ORIGINAL: momara

[:)] Da hadde jeg venta 2 uker med behandlingen om jeg var deg,kroppen kan reagere på akupunktur iallefall.

enig

Jeg holder på med refleksologi som også går reflekspunkter,og JA du må si ifra at du er gravid!!!
Det er nemlig punkter som man skal unngå/være forsiktig med under graviditet,så hvis du ikke kan fortelle det nå,må du vente med å ha behandling til graviditeten kan fortelles om [:)]

Neida,det har ikke behandleren lov til,men nå blir jo situasjonen litt spesiell kanskje siden det er svigerinnen det er snakk om [;)] 
Sånn hadde iallefall jeg følt det!

Jeg vill eabsolutt sagt det. Drit i gubben, det er din kropp, dessuten har hun som behandler taushetsplikt.

Takk for gode svar! Tarapauten er min svigerinne og selv om hun har taushetsplikt så kan man vel ikke sømme henne om hun hadde lekket, eller i alle fall gratulert sin bror som skal bli far...

Skjønner egentlig ikke hvorfor han ikke vil si det enda. Jeg har gjort det klinkende klart at mine foreldre, besteforelsdre og et par gode venninder vet det. Så at han vil holde sine utenfor er meg er meg et mysterium... Men på den andre siden er det han sin familie og jeg føler ikke jeg har rett til å gå bak ryggen på han og fortelle det.... kanskje skal jeg bare utsette timen...

eller kanskje skal jeg satse på at han ikke kan så mye om shiatsu og at hun liksom kunne føle det... hmmm.. det er kanskje en god ide:)

Back
Topp