Shell nede i veien her steg plutselig i gradene igjen...

Dollface

Forumet er livet
VIP
De siste gangene har det vært sånn...
"Hæh? Ikke ostepop? Seriøst? GAAAAAAAAAAAH..."
"HVAH?? Ikke smågodt? Hallooooo.... går det an?"
"Jaja.. det får duge med en Pringles..."

Men i dag... hva skuet mine øyne da jeg tittet mot fryseskapet...
"OOOOOOOOOOOOO.... Ben&Jerrys!!!"

Så nå skal jeg prøve ut kirsebær/sjokolade-is... *smattsmatt*

*sukkerjunkie*

Jeg spurte deg i forrige ostepoptråd, men du svarte ikke... så jeg spør igjen:
Går det bra med lavkarboen eller? :P

Pokker ta deg.

Nå har jeg liksom klart å leve sunt i en hel dag her, så måtte jeg selvsagt lese dette... Heldigvis kastet jeg restene av gårsdagens ostepop i matsøpla da jeg sto opp! 

Tøsa skrev:
Jeg spurte deg i forrige ostepoptråd, men du svarte ikke... så jeg spør igjen:
Går det bra med lavkarboen eller? :P

hva tror du?

Papillon skrev:
Nå har jeg liksom klart å leve sunt i en hel dag her, så måtte jeg selvsagt lese dette... Heldigvis kastet jeg restene av gårsdagens ostepop i matsøpla da jeg sto opp! 

Er du stein hakke galen?? Gårsdagens ostepop er jo den aller aller beste! Eg opnar alltid posen dagen før ostepoppen skal nytast, så den blir god og seig. Mmmmm! Kjøpte ein maxibag på fredag, men var for mett til å klare noko særleg i går. Tenker den er SUPER i morgon kveld!

Ranveig R skrev:

Papillon skrev:

Er du stein hakke galen?? Gårsdagens ostepop er jo den aller aller beste! Eg opnar alltid posen dagen før ostepoppen skal nytast, så den blir god og seig. Mmmmm! Kjøpte ein maxibag på fredag, men var for mett til å klare noko særleg i går. Tenker den er SUPER i morgon kveld!

nei huff... ostepop må være fersk!
Men jeg er enig i at det ikke går an å kaste ostepop. Man spiser da alt opp på en gang!

Back
Topp