Sheercover

Haha, satt akkurat å tenkte på om jeg skulle skrive det samme[8D]

He he[:D]

Mulig jeg er lettlurt.. men den sminken så fin ut[:)] Samt at profilerte mennesker reklamerer for den.. hehe

ORIGINAL: Fridasinmamma

Mulig jeg er lettlurt.. men den sminken så fin ut[:)] Samt at profilerte mennesker reklamerer for den.. hehe

Samme tenkte jeg, men er litt skeptisk når jeg ikke vet hvilken farge man skal bestille osv...
Skulle ønske noen kom med den sminken jeg burde ha og vist meg. Jeg aaaaner ikke [X(]

ORIGINAL: _Nanne_

Samme tenkte jeg, men er litt skeptisk når jeg ikke vet hvilken farge man skal bestille osv...
Skulle ønske noen kom med den sminken jeg burde ha og vist meg. Jeg aaaaner ikke [X(]

Sier de ikke noe i reklamen om du får eget mixe sett for å tilpasse den til din hud?

Dette er en nyttig tråd! Jeg har nå vært hjemme i snart ett år, og ønsker meg sånn ca 70% av alle TV-shopping tingene...

ORIGINAL: ^Daffy^

ORIGINAL: _Nanne_

Sier de ikke noe i reklamen om du får eget mixe sett for å tilpasse den til din hud?

Da er det nok ikke noe for meg. Hadde endt opp som etteller annet rart malerskrin[8D]

Kjendisene har vel sikkert fått godt betalt for å reklamere for den... [8D]
Jeg hadde nok satset på et annet merke.

Jeg har prøvd Sheer Cover, jeg synes det var ganske bra jeg da men .. Men du må liksom ta alle de trinnene der hver gang, for at det skal se bra ut, og det tar gjerne tid. MEN .. jeg var fornøyd med sminken - veldig [:D]

Takk for respons[;)]

Ser ut til at jeg dropper dette også da.. hehe.. og Fru Riskorn; Er litt som deg[:)] Får lyst på mye.. hehe

Back
Topp