Sheer cover fra tv shop....

Er det tull eller gull? Noen her med erfaringer?
Jeg kjøpte og var veldig lite imponert:p det er helt greit altså, men på langt nær så bra som de skal ha det til i reklamen.

Er generelt frelst i mineralpudder, men det er jo mye annet bra også som I.D og Bare Minerals :)

Hadde heller gått for mineralsminke som noen sier her ja, som ID , eller jane iredale f.eks. Mye som er mye bedre enn sheer!! :)

Ok takk for svar! da får jeg sjekke ut litt til :) tips til billig og god og ikke minst hvor??

Jeg bruker art deco sitt mineralpudder og er veldig fornøyd. Det er også ganske rimelig. Min hudpleier venninne vrir seg av smerte når vi snakker om det. Er visst en del parabener i det,selv om det er produsert på samme fabrikk som ... Bare minerals... Mener jeg det var. Det er vel ett prisspm der parabener er fyllstoff sikkert. ( min egen teori)

Tips i.d bare nat. får billig på blivakker.no der koster en boks rundt 200-250 m gratis frakt. Første gang jeg kjøpte det var i vanlig butikk der kosta en boks ca 400. :)

Jeg bruker art deco sitt mineralpudder og er veldig fornøyd. Det er også ganske rimelig. Min hudpleier venninne vrir seg av smerte når vi snakker om det. Er visst en del parabener i det,selv om det er produsert på samme fabrikk som ... Bare minerals... Mener jeg det var. Det er vel ett prisspm der parabener er fyllstoff sikkert. ( min egen teori)
Parabener er konserveringsmiddel ;)

Back
Topp