Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken prevensjon går du på?Ja, selvom jeg fullammer har nå tante rød kommet tilbake.. Kan ha noe med at jeg har begynt på pilla igjen kanskje? =P
Men husker jeg riktig at når man har mensen kan det komme litt jernsmak ell no på melka? Idag har det nemmelig vært mye kaving ved brystet :/
Ja, selvom jeg fullammer har nå tante rød kommet tilbake.. Kan ha noe med at jeg har begynt på pilla igjen kanskje? =P
Men husker jeg riktig at når man har mensen kan det komme litt jernsmak ell no på melka? Idag har det nemmelig vært mye kaving ved brystet :/
Med cerazette er det vanlig å ha "mensen"Cerazette.
J har å prøvd cerazette men j ble skikkelig svimmel og mye vondt i hue av de så bytta merke....Med cerazette er det vanlig å ha "mensen"
I tre mnd etter oppstart forklarte legen min. Altså "mellomblødninger".
Jeg startet med disse to uker etter fødsel og måtte bare slutte pga blødningene ble så heavy!
Jeg måtte rett og slett slutte pga kraftige blødningerJ har å prøvd cerazette men j ble skikkelig svimmel og mye vondt i hue av de så bytta merke....
Er det noen andre alternaltiver enn cerazette når man ammer?
Med cerazette er det vanlig å ha "mensen"
I tre mnd etter oppstart forklarte legen min. Altså "mellomblødninger".
Jeg startet med disse to uker etter fødsel og måtte bare slutte pga blødningene ble så heavy!