She`s back!

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Ja, selvom jeg fullammer har nå tante rød kommet tilbake.. Kan ha noe med at jeg har begynt på pilla igjen kanskje? =P

Men husker jeg riktig at når man har mensen kan det komme litt jernsmak ell no på melka? Idag har det nemmelig vært mye kaving ved brystet :/

Ja, selvom jeg fullammer har nå tante rød kommet tilbake.. Kan ha noe med at jeg har begynt på pilla igjen kanskje? =P

Men husker jeg riktig at når man har mensen kan det komme litt jernsmak ell no på melka? Idag har det nemmelig vært mye kaving ved brystet :/
Hvilken prevensjon går du på?

Cerazette.

Ja, smaken på melka kan endre seg når du får mensen. Mange barn som kaver en del når mor får mensen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så kjedelig da! Ja, mener å ha hørt det at melka smaker litt annerledes.

Sent from my iPhone using BV Forum

Med cerazette er det vanlig å ha "mensen"
I tre mnd etter oppstart forklarte legen min. Altså "mellomblødninger".
Jeg startet med disse to uker etter fødsel og måtte bare slutte pga blødningene ble så heavy!

Jeg startet med disse to uker etter fødsel og måtte bare slutte pga blødningene ble så heavy!
J har å prøvd cerazette men j ble skikkelig svimmel og mye vondt i hue av de så bytta merke....

Er det noen andre alternaltiver enn cerazette når man ammer?

Mener det, men husker ikke navnene på dem. Og hvis det er en stund til en vil ha flere, så kan en også velge mellom stav og spiral

Er det noen andre alternaltiver enn cerazette når man ammer?

Forrige gang jeg ammet brukte jeg Conludag. Fikk aldri tilbake mensen, og da jeg sluttet med de blødde jeg uendelig!

Samme her etter sist fødsel... Ble så lei at jeg sluttet... Jeg ble og ganske hissig og grinete av di :cool:

Back
Topp