Shave-ice i Bergen?

OldieGoldie

Elsker forumet
For det første, finnes Shave-ice enda!?! (Såg det ble nevnt i en annen tråd om slush is)

For det andre, dersom det finnes, kan noen si meg hvor jeg kan få tak i det i Bergen? :D

Stoooooort savn fra barndommen, takker for ALLE opplysninger :D

Det finnes enda ja, har kjørt land og strand for å finne (Horten og Oslo har jeg funnet i) Men i Bergen aner jeg ikke hvor du kan finne det .. 

der er jo bare SÅÅÅÅÅ DIGG!!!!!!!!

emoticon

De hadde på kiosken på oasen senter for ca et år siden iallefall. Vet ikke om de har der nå lengre :)

De hadde på mix'en på oasen, men den er nedlagt?

Trooor det skal være et sted i byn som har det, men er usikker! 

MIX Bryggebuen AS avd Bryggen ..

Det hadde de for 2 år siden ihvertfall! =) 
er jo ikke verre enn å ta en tlf å høre om det er tilfelle! 

Og ja; Shave is er så godt som man husker fra barndommen! ;) 

Nå har jeg dessverre bare mulighet til å kjøpe innenfor gangavstand til stasjonen, da jeg skal ta toget dit.. Men kjekt å vite om de andre plassene til fremtidig bruk, gjerne :p

Da jeg så overskriften så tenkte jeg at denne tråden måtte være skrevet av en gravid kvinne

Dani California skrev:
Da jeg så overskriften så tenkte jeg at denne tråden måtte være skrevet av en gravid kvinne

Busted? Til de grader!

Jammen altså... Er ikke bare bare å være gravid og ha lyst på noe spesielt! Kvelds i går var hjemmelaget potetstappe fordi jeg såg på australian masterchef og de lagde potetstappe der. Føler jeg muligens har noe lett for å bli påvirket!

MorStine skrev:
Nå har jeg dessverre bare mulighet til å kjøpe innenfor gangavstand til stasjonen, da jeg skal ta toget dit.. Men kjekt å vite om de andre plassene til fremtidig bruk, gjerne :p

Bryggen er i gangavstand! :) Er et lite stykke da, men veldig overkommelig! :) 

Back
Topp