Så koselig med egen tråd og greier[:)]
Nå vet ikke jeg hva du har fått med deg, men etter barnehage start fikk han jo vablete utslett, så vi dro til lege. Vi ble sendt til sykehuset for nye tester og fikk aldri noe svar.
2 Uker etter var jeg hos hudlegen, han lurte på prikke tester og jeg sa det som det var, så han ringte jo sykehuset i stedet. Jeg fikk meg et lite sjokk da jeg fikk nyheten om at melkeallergien faktisk har økt[&o] Tror hudlegen så fortvilelsen bre seg over meg, for han sa fort, ikke gi opp håpet det kan enda snu.
I tillegg har han fått eggehvite allergi (minimalt, men likevel)
Så jeg lever enda i håpet.
En veldig god nyhet er at han ikke har hatt tegn til utslett på et halvt år, minimalt med kløe....JIPPI!
Men vet at november var måneden det slo til for fult i fjor, men jeg har et indre håp da.
Mini har smakt minimalt av søtt, det er rema eller meny boller, marie kjeks, tom og jerry kjeks og det er vel igrunn det.
Han fikk smake på en sånn ting fra en surmix pose uten melk en gang, men han leverte den fint tilbake til pappaen sin etter et utrolig morsomt utrykk[:D]
Synes folk stadig sier at ting er melkefritt, men det er dessverre spor av melk i likevel. Sjekket cherios og jo det er spor av melk i det[&o]
Vi har heldigvis en slakter rett nede i bakken her, han lager alt uten melk, så vi er storhandlere av pølser og stæsj der.
Hvordan er det med din snuppe, vet du den allergi prosenten hennes? (Blodprosenten for allergi eller hva de kaller det?)