Noen som har vært der?
-Hvor lang flyreise er det?
-Er det barnevennelig der? :-)[:D]
-Hvor lang flyreise er det?
-Er det barnevennelig der? :-)[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: STJERNE*
Flyreisen er vel på ca 6 timer.
Barnevennlig og flott. [:D]
DET FINESTE, KLARESTE, BLÅ DYKKEVANNET MAN KAN FINNE. Korallrev og mange fargerike fisker. Sånn man bare ser på tv.
MEN.. du skal vite at disse egypiske folka på markedene maser noe helt forferdelig.
Hvis det er en som viser deg en ting du burde kjøpe, og du er i tvil, kommer han til å mase helt til du kjøper. Du må ca riste de av deg.
Og når du er på restaurant , låner kelnerne gjerne barnet ditt litt. De er veldig opptatt av de små[8D]
ORIGINAL: Hønemor92
DET FINESTE, KLARESTE, BLÅ DYKKEVANNET MAN KAN FINNE. Korallrev og mange fargerike fisker. Sånn man bare ser på tv.
MEN.. du skal vite at disse egypiske folka på markedene maser noe helt forferdelig.
Hvis det er en som viser deg en ting du burde kjøpe, og du er i tvil, kommer han til å mase helt til du kjøper. Du må ca riste de av deg.
Og når du er på restaurant , låner kelnerne gjerne barnet ditt litt. De er veldig opptatt av de små[8D]
Åhh, nå vil jeg ihvertfall reise. Når på året var du der? åssen var tempraturene i luften og vannet da? [:)]
Masete folk på marked er stress, huff :-P Glad jeg skal dra med en hissigpropp[8D]
ORIGINAL: Cinnamon*
Vi var der i juli, og det var i varmeste laget..
Men jeg ville IKKE dratt dit med barn!!
Egypt er værstingen i forhold til matforgiftning, og så og si ALLE turistene opplever diare/oppkast i løpet av oppholdet.
Ikke synes vi det var spesielt barnevennlig heller.
ORIGINAL: Hønemor92
Åhh, nå vil jeg ihvertfall reise. Når på året var du der? åssen var tempraturene i luften og vannet da? [:)]
Masete folk på marked er stress, huff :-P Glad jeg skal dra med en hissigpropp[8D]
Vi var der Januar for et år siden. Da var temperaturen faktisk helt perfekt, som en vanlig sommerdag her hjemme. Ikke for varmt, ikke for kaldt. I vannkanten var det 28 (!!) grader.
Jeg leste at den verste varmen er fra mai - september der nede. Så det er best å dra før det, hvertfall hvis man har med seg små barn. Men folk overlever jo der nede i hver eneste måned, så det er nok ikke umulig å dra midt på sommeren heller. Man VARMT.
Når man skal handle er det lurt å virke uinteressert med en gang de begynner å mase på deg. Da er det lettest å lirke de av. hehe[:D]
GOD TUR, det er litt av en opplevelse. Ta med undervannskamera!
ORIGINAL: Cinnamon*
Vi var der i juli, og det var i varmeste laget..
Men jeg ville IKKE dratt dit med barn!!
Egypt er værstingen i forhold til matforgiftning, og så og si ALLE turistene opplever diare/oppkast i løpet av oppholdet.
Ikke synes vi det var spesielt barnevennlig heller.
Vel, da fikk du en litt annen opplevelse og behandling enn det vi fikk. Dessuten ville jeg tatt med egen mat til barnet hjemmefra. Middagsglass, grøt, frukt. Jeg ville jo ikke gitt barnet mitt mat som var der nede fra.
Jeg syntes det var veldig barnevennlig. Folka der nede virket til å være glad i barn, og det var flere aktiviteter som egnet barn. Hvorfor var det ikke barnevennlig? Hva gjorde så det ikke var barnevennlig? [:-]