H H i l l a Forumet er livet 18 Jan 2011 #1 Noen som har peiling på shampoo og kan hjelpe meg litt? Frisørshampoo. Han vasker håret daglig og har litt tørr hodebunn. KMS Head Remedy?
Noen som har peiling på shampoo og kan hjelpe meg litt? Frisørshampoo. Han vasker håret daglig og har litt tørr hodebunn. KMS Head Remedy?
I-J, Å & ? Glad i forumet 18 Jan 2011 #2 Vet det er en KMS shampoo som er bra, men husker ikke jva den heter. Den er blå på farge, selve shampo'en.
Vet det er en KMS shampoo som er bra, men husker ikke jva den heter. Den er blå på farge, selve shampo'en.
P Poten Elsker forumet Novemberlykke 2015 18 Jan 2011 #3 ORIGINAL: H i l l a Noen som har peiling på shampoo og kan hjelpe meg litt? Frisørshampoo. Han vasker håret daglig og har litt tørr hodebunn. KMS Head Remedy? kerastase sin herreserie er veldig bra[:)]
ORIGINAL: H i l l a Noen som har peiling på shampoo og kan hjelpe meg litt? Frisørshampoo. Han vasker håret daglig og har litt tørr hodebunn. KMS Head Remedy? kerastase sin herreserie er veldig bra[:)]
SunShin Forumet er livet 18 Jan 2011 #4 Her bruker mannen Redken sin herreserie, Retaliate for tørr/kløete hodebunn [:)]