shampoo når du ammer

Poten

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
hei[:)]

Jeg ville bare opplyse alle om at det er veldig lurt å bruke håravfallsshampo når man ammer. Mange mister enorme mengder med hår da, og denne shampoen vil redusere store deler av det. Absolutt til å anbefale om du vil ha godt med hår på hodet[8D][;)]

Da ville jeg brukt Kerastase eller Redken sin <3 og begynt med en gang babyen er født (helst før også) [:)]

fins det og funker det... var plaget med å miste hår sist ja...

ORIGINAL: nancy drew

fins det og funker det... var plaget med å miste hår sist ja...

ja, det funekr absolut. Men nå er det jo ikke alle shampoer som passer alle, noen har tørr hodebunn og shampo funker bare ikke, mens på andre tar det vekk med en gang.

Jeg har kun fått gode tilbakemeldinger på hårsvfalsshampo, så jeg skal absolut prøve dette selv[:)]

Jeg har heldigvis aldri hatt det problemet, jeg har fått tykkere hår i stedenfor... [:D]

ORIGINAL: snart3barn

Jeg har heldigvis aldri hatt det problemet, jeg har fått tykkere hår i stedenfor... [:D]

det bør skje det samme med meg [8D] jeg klippet meg helt kort for å få ut nytt og fint hår, og det er blitt kjempe tykt. Så er jo typisk det om jeg skal miste masse og shampoen ikke funker på meg[8D]

Jeg mistet MASSE selv om jeg brukte slik sjampoo. Legen mente det var tull siden det er hormoner som styrer det, ikke sjampoen[;)]

Denne skal kjøpes verfall. Begge søstrene mine har klagd over dette problemet når dei amma.

Takk for tips:D

ORIGINAL: anahen

Jeg mistet MASSE selv om jeg brukte slik sjampoo. Legen mente det var tull siden det er hormoner som styrer det, ikke sjampoen[;)]

ja, hormoner styrer det, absolut. Men det reduserer mengden for mange[:)]  men som sagt, ikke alle det virker på.

ORIGINAL: shmack

Og hårkur for håravfall! [8D] Hårkuren redda meg sist gang [:D]

hårkur liker vi [:D]

Enig.. Annbefaler ALLE å hvertfall prøve! Alt kan ikke funke på alle, men gi d en kjangs hvertfall..
Og selv om du fortsatt mister en del, tenk på hvor mye du kunne mistet[;)]

Veldig viktig å drikke masse vann også, og ta en kur i ny og ned.. Vil du unne deg selv litt ekstra så dra å la frisøren gjøre det.. Super herlig å ligge å få hodebunns massasje![:D]
Og du får bedre blodsirkulasjon..[;)]

Her kan godt litt hår dette av for har altfor mye fra før av![8D] hehe

ORIGINAL: Insolita

Eller få dere B-vit sprøyter ifra doktor`n[:)]

Sprøyter når jeg ikke trenger det?? Neitakk[8D] hehe.. Litt pinglete der gitt[;)]

Lur idè [:)]

Men har hørt at enten røyter man når man er gravid eller når man ammer..
Og jeg har mistet mye hår i svangerskapet, så håper det gir seg nå [8D]

Åy da skal jeg kjøpe med en gang... d røy av meg sist... ekkelt når en kjenner det faller nedover ryggen når en ammer på natta... Fysh... har endelig fått alt i samme lengde igjen...

dette visste jeg ikke. flott tips [:)] 

ORIGINAL: iselinn88

ORIGINAL: snart3barn

det bør skje det samme med meg [8D] jeg klippet meg helt kort for å få ut nytt og fint hår, og det er blitt kjempe tykt. Så er jo typisk det om jeg skal miste masse og shampoen ikke funker på meg[8D]

dette er mitt 3 svangerskap og jeg har aldri mistet hår, bare fått tykt og blankt hår, trenger ikke engang balsam, supert det da [:D][:D]

Hvor er det dere kjøper denne kuren ? :) Må dere i frisørsalong da? [:D]

Back
Topp