shampo

Maybs

Elsker forumet
E det nokken som he en god shampo å anbefale??

He i det siste fått so ekstremt fett hår... må nesten vaske det kvar dag... å til og med då ekje det alltid det ser so veldig fint ut..[X(]
Andre som he det sånn??

Å det verste e at ej begynde å kleie sånn...[&:][&:] i haudbotn..

det kan hjelpe å klippe det...
jeg må vaske håret hver dag.... har vel gjordt det siden jeg var 10 år eller noe tror jeg....
btuker litt forskjellig shampo jeg da...

ORIGINAL: Annask

det kan hjelpe å klippe det...
jeg må vaske håret hver dag.... har vel gjordt det siden jeg var 10 år eller noe tror jeg....
btuker litt forskjellig shampo jeg da...

Ja kanskje det e på tide med en hårklipp igjen... [:)] begynde vel å bli nokre mnd sia...
Kanskje ej må skjeie ut å kjøpe en dyr frisørshampo med...[:-]

Jeg får også veldig fort fett hår, men det er nok fordi jeg bruker skum og voks for å få litt volum (har tynt og stritt hår [:'(]). Og på torsdagskveldene klør jeg som en gal i hodebunnen, får nesten ikke sove vettu! Men det er nok fordi jeg er i svømmebassenget på torsdager, er vel kloren tenker jeg. Bruker head&shoulders shampoo, mest av gammel vane.

ORIGINAL: Heather

Jeg får også veldig fort fett hår, men det er nok fordi jeg bruker skum og voks for å få litt volum (har tynt og stritt hår [:'(]). Og på torsdagskveldene klør jeg som en gal i hodebunnen, får nesten ikke sove vettu! Men det er nok fordi jeg er i svømmebassenget på torsdager, er vel kloren tenker jeg. Bruker head&shoulders shampoo, mest av gammel vane.

Ej bruka ingen stæsj i håret... allikavel bli det so fort fett....[8|]  Ej he tjukt og langt hår...
 He hørt at head & shoulder fungera med mange... Kanskje prøve den hvis ikkje hårklipp funka...[;)]

E so låkt å kleie i haudbotn... kleia omtrent sår, men hjelpe no ikkje å kleie da, bli berre verre... [:-][:)]

slite med det samme selv.. har masse sår ned i hodebunnen, veldig vondt. auau...

men var e d ville e prøvd en frisørshampoo, ikke head and shoulders, den r så utrolig parfymert at e tror nok ikke d ville hjelpe. kan være du trenger en veldig mild frisør shampo! e bruka en som hete kerastase, den svir ikke så veldig mye når e bruka den som vanlige butikk shampoer gjør.

Ja, sant det, Gabriela- tror jeg skal få meg en mild frisørshampoo. Nå har jeg skrevet den opp på ønskelisten til jul!

ORIGINAL: Heather

Ja, sant det, Gabriela- tror jeg skal få meg en mild frisørshampoo. Nå har jeg skrevet den opp på ønskelisten til jul!

ja, min erfaring også har gjort at jeg nå styrer unna butikk shampoer! og alle de vitaminene de forskjellige shampoene har, det r bare tull. har en venninne som r frisør og hun har aldri hørt om alle de vitaminene. bare tull! de bare fyller shampoene med masse såpe for det r da vi får følelsen av at håret blir rent når vi skummer opp håret og skyller det ut, men de såperestene legger seg ofte som en film i hodebunnen og tetter igjen porene, og det r jo da flasset oppstår (kan jo sammenligne det med uren hud. bruker man fete profukter så trenger ikke produktet gjennom huden, og det er da det danner seg "kviser" tette porer.)

ORIGINAL: Gabriela

slite med det samme selv.. har masse sår ned i hodebunnen, veldig vondt. auau...

men var e d ville e prøvd en frisørshampoo, ikke head and shoulders, den r så utrolig parfymert at e tror nok ikke d ville hjelpe. kan være du trenger en veldig mild frisør shampo! e bruka en som hete kerastase, den svir ikke så veldig mye når e bruka den som vanlige butikk shampoer gjør.

[:D][:D] Ej fær grave djupt i lommeboka å sjå om ej ikkje greie å finne nokre slanter til en skikkelig shampo...
Sånn som ej kleia e det nok verdt det...[;)][:)]

ORIGINAL: Maybs

ORIGINAL: Gabriela

[:D][:D] Ej fær grave djupt i lommeboka å sjå om ej ikkje greie å finne nokre slanter til en skikkelig shampo...
Sånn som ej kleia e det nok verdt det...[;)][:)]

d e ikke så dyrt md en frisørshampo. rundi 170kr. du skal bruke i mengde ca et kronestykke i diameter. [:)]

ORIGINAL: Trudelillelutt

For å bli kvitt fett hår so må enn ha en god shampo, og so må en prøve so godt enn kan å ikkje vaske håret kvar dag. For til oftare enn vaska håre til feitare blir det. So kjøp en god frisør shampo og so prøva du å la være å vaske det kvar dag i ei periode.

jepp jepp jepp[:D]

ORIGINAL: *Mirakel Mamma*

ORIGINAL: Trudelillelutt

For å bli kvitt fett hår so må enn ha en god shampo, og so må en prøve so godt enn kan å ikkje vaske håret kvar dag. For til oftare enn vaska håre til feitare blir det. So kjøp en god frisør shampo og so prøva du å la være å vaske det kvar dag i ei periode.

balsam gjør og håret fett om man bruker det

balsam skal kun brukes i ¨hårendene, aldri i hodebunnen!

Tusen takk jenter.... då fekk ej mange gode råd........  bli å kjøpe frisørshampo på mandag da... [:D][:D] 

He i det siste fått so ekstremt fett hår... må nesten vaske det kvar dag... å til og med då ekje det alltid det ser so veldig fint ut..[X(]
Andre som he det sånn??

du burde bruke rense shampo da...for å fjerne fett i bunn og balsam som passer håret ditt hvis du har langt hår...husk,aldri balsam i hårbunnen uansett...balsam er kun for å gjøre d kambart... gir ik så mye fuktighet..

f eks kms clarify eller sensitive shampo eller kerastase bain vital...[8D][8D]
milde å gode for hodebunn

ORIGINAL: krølle..

Andre som he det sånn??

du burde bruke rense shampo da...for å fjerne fett i bunn og balsam som passer håret ditt hvis du har langt hår...husk,aldri balsam i hårbunnen uansett...balsam er kun for å gjøre d kambart... gir ik så mye fuktighet..

Det va den Gabriela med sa ho bruka... kanskje prøve den da...

ORIGINAL: krølle..

Andre som he det sånn??

Det va den Gabriela med sa ho bruka... kanskje prøve den da...

da burde du ta denne....hvis du klør i hodebunn og fett...
koster 205,- i salong.. billigere pånett..

http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/47248f1e02bc39602741c0a8d00b0688/Product/View/5293

ORIGINAL: sofiesmamma

jeg bruker den gule Elvitalen..kan gode!!

god du liksom.....[:-][:-] hihih..

di sier faktisk at di med fett hår, har det peneste håret....
jeg har gått frisør....
men fet hode bunn- unngå mye gnikking i hodebunnen når du vasker hodet,
da kan du unngå den store produkjson av fett i hodebunnen..
lage volum- tuper håret slik at det går mer utifra hodebunnen, slik unngår du at hele håret bli fettete fra hodebunnens fett..
eller bruke mye sjampo og ikke bruke balsam..
men ja,kan bruke frisørsjampo,kan få av meg, har en stoor literboks som vi fikk kjøpe billig vi som gjikk frisør på en frisør"butikk"[;)][:D][:D][:D][:)]

ORIGINAL: ..*||Susanne89||*..

di sier faktisk at di med fett hår, har det peneste håret[;)]....
jeg har gått frisør[:D]....
men fet hode bunn- unngå mye gnikking i hodebunnen når du vasker hodet,
da kan du unngå den store produkjson av fett i hodebunnen..
lage volum- tuper håret slik at det går mer utifra hodebunnen, slik unngår du at hele håret bli fettete fra hodebunnens fett..
eller bruke mye sjampo og ikke bruke balsam..
men ja,kan bruke frisørsjampo,kan få av meg, har en stoor literboks som vi fikk kjøpe billig vi som gjikk frisør på en frisør"butikk"[;)][:D][:D][:D][:)]

hmm..må vel bare si noe her...
IKKE bruk mye shampo...det er bare bortkastet..blir ikke renene av den grunn...men husker du vaske håret 2 ganger??

talgproduksjon er ikke noe du ungår med å gnikke mye...det er noe man har og kan få ned ned med åbruke riktig shampo..
og skyll med kaldt vann[;)]

Back
Topp