Shaken baby syndrome

Utrolig flott av deg å beskrive hvordan du opplevde det :-) Jeg mener også at dette er viktig informasjon som ikke kan deles ofte nok.
Takk for det :) jeg tror det er veldig mange som opplever det samme som jeg gjorde, og man aner ikke hvordan det er før man står i det. For meg var der veldig tøft.

Kjempeviktig!
Dessverre er tallene på vei opp hørte jeg på nyhetene i dag tidlig.
I flere år nå har det vært 1 dødsfall i året pga dette. Hittil i år har det vært 5 :Heartpink
Forferdelige nyheter. Jeg hørte en overlege som sa at det ikke nødvendigvis var en faktisk økning, det kunne være at det hadde vært underrapportert tidligere.. uansett er det utrolig tragisk, selvfølgelig.

Takk for det :) jeg tror det er veldig mange som opplever det samme som jeg gjorde, og man aner ikke hvordan det er før man står i det. For meg var der veldig tøft.
Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver! Har selvfølgelig aldri skadet datteren min, men timeouter har jeg trengt noen av. For ikke å snakke om de stakkars kosedyrene som har fått en ufrivillig flyvetur.. Det er utrolig tungt å sårt å være i en sånn situasjon, full av hormoner og søvnmangel med en baby som aldri slutter å gråte.

Så fint av deg å dele en slik tøff historie, Noelle <3 det står det respekt av!

Eg hadde det tøft etter vi fekk nr 2. Hjemmelengsel gjorde det ikkje bedre heller, og ho var en helt fantasisk baby! Etter en god del mas fra mannen søkte eg om hjelp og fekk det, ting har komt seg ganske raskt etterpå. Viktig at sånne ting ikkje blir tabu. På alle måter, positivt og negativt, kan du, som førstegangs mor, ikkje forestille deg hva det faktisk innebærer, en blir en helt anna person på en måte.

Back
Topp