shakediett...noen som har prøvd

Lise Lassaron

Elsker forumet
Jeg bare lurer om det er noen her som har prøvd shake diett f.eks cambridge og hva slags resultat oppnådde dere på f.eks 14 dager. vet at vis man bynner rett på vanlig mat så er vekta rett opp.. så er klar over at dette ikke er en lur løsning for varig vekttap

men greia er at jeg skal få flytende diett i fjorten dager i samråd av lege.. skal kjøre noen tester på kroppen, pgr noe er ikke helt som det skal med kroppen...så dette inngår i en slags test

så blir det rett over lavkarbo etterpå....
det er jo bare snakk om 14 dager av livvet mitt, det klarer jeg[:D]

Jeg har prøvd nutrilett hvertfall, og det smaker jo så j%¤#" dårlig [:'(] Holdt ut i 2 dager og så var jeg desperat etter mat man kan tygge, følte meg aldri mett og ble svimmel og skjelven og hadde 0 energi[&o]

Men klarer du det er du flink[:D]

Jeg gikk på nutrilett i litt over 2 uker. Gikk helt fint det..Valgte den pga at du kan ta 5 poser om dagen-istedet for cambridge som er 3 poser..[;)] 

Husker ikke helt hvor mye jeg gikk ned, men var ikke så mye som jeg hadde håpet på-så syns egentlig ikke det var verdt det..Du kommer lenger med vanlig kosthold altså....lykke til[:)]

Faren til eldste sønn min prøvde Cambridge i 14 dager. Han var noe overvektig og hadde en del å ta av. Han gikk ned 5 kg, men hadde konstant vondt i hodet, fikk ikke sove på natta og var veldig svimmel og uvel... Ikke bra..... [8|]

MEn å bytte ut ETT eller TO måltider pr dag med shake i steden er nok greit. Bare man spiser NOE mat....

Hum, sa legen bare flytende, eller spesifiserte han at det skulle var en diett med shaker??

Jeg hadde ikke valgt å gå på sånn diett, og vist maten absolutt må være flytende, går det ikke an å spise supper da?? Smaker jo så mye bedre, og det florerer med nydelig oppskrifter på deilige supper og purèer.[;)]

Jeg innrømmer at jeg har byttet ut et par måltider med shaker, men det var mest da jeg skulle lære meg å spise flere måltider om dagen.
Så kan ikke si jeg har noe erfaringer på ren shake-diett.

jeg har gått på shake-diett nå i 7,5 uker, og det går bare veien. har ikke spist noe, kun shake.
men dette er et opplegg de har på friskhuset, der man må være med på et kurs for å kunne gå på de. de smaker helt greit, jeg er i god form, er ikke sulten og går ned i vekt. helt topp for min del[:)]

jeg har ikke prøvd noen andre shake-dietter, så kan ikke uttale meg om de.

Back
Topp