shake + lavkarbo = ??

MammaGutten

Glad i forumet
Hvordan er det å kombinere shakes og lavkarbo??
Kan man regne med vektnedgang da??

F.eks:

Frokost: Shake
Lunsj: Lavkarbo måltid
Middag: Lavkarbo middag
Mellom: Shake eller en frukt, magert m.m. ..... (?)
Kvelds: Shake

+ vann, te, kaffe, sukkerfi brus/saft osv ....

JEg går på herbalife sitt weight loss challenge kurs. Der anbefaler de å bruke herbalife sine shaker en til to ganger daglig...pluss evt barer. Dette er et lavkarbokostholdskurs...så herbalife sine shaker er forenelig med lavkarbo kosthold.

ORIGINAL: Mr.Darcy

JEg går på herbalife sitt weight loss challenge kurs. Der anbefaler de å bruke herbalife sine shaker en til to ganger daglig...pluss evt barer. Dette er et lavkarbokostholdskurs...så herbalife sine shaker er forenelig med lavkarbo kosthold.

Jeg har Allèvo, Campkilo og Go123 her hjemme. Bare står her liksom, men ingen av dem er direkte lavkarbo .. Ser at Allèvo har 11 karbs per måltid ... [8|]

ORIGINAL: MammaGutten

Hvordan er det å kombinere shakes og lavkarbo??
Kan man regne med vektnedgang da??

F.eks:

Frokost: Shake
Lunsj: Lavkarbo måltid
Middag: Lavkarbo middag
Mellom: Shake eller en frukt, magert m.m. ..... (?)
Kvelds: Shake

+ vann, te, kaffe, sukkerfi brus/saft osv ....

Ville ikke tatt shake til kvelds, ville tatt det tidlig på dagen for det er uansett litt karb i de

Okej, så ikke bra med karbo på kvelden?

Må spørre for jeg vet svært lite skjønner jeg ... ^^

ORIGINAL: MammaGutten

Okej, så ikke bra med karbo på kvelden?

Må spørre for jeg vet svært lite skjønner jeg ... ^^

Er absolutt ikke noe problem å ta shake på kvelden. Er så lite karber i herbalife sine shaker at det ikke gjør noe, shakene holder blodsukkeret ditt stabilt, det er det som teller. Ingenting galt med å ha stabilt blodsukker om natta også[:)]
Er heller ikke noe problem å blande shake og lavkarbo. Gikk ned mye på det i fjor(9-10 kg) på en måned.

Edit: Dette er etter min mening såklart, og herbalife sin.

Back
Topp