Shait

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Merket akkurat at lille vesla mi har fått vannkopper. Jeg telte ca 8 stk, og bare venter på at det skal eksplodere. De var ganske saftige og store for å si det slik! Fysj, vemmelig spør du meg...

Så nå venter jeg i grunnen på at storebror og lillebror også får det snart, "YAAAAAY", er jo greit at de blir ferdig med dritten, men hvorfor måtte de få det nå...! Rett før ferien liksom [:'(] Og det kommer nok i rekke og rad, utrolig kjedelig når du er trøtt og sliten hele dagen...

Men det værste er vel at jeg tror jeg har hatt, kan minnes at jeg hadde noe utslett når jeg var liten som klødde noe så inn i hampen, regner med at det var vannkopper, håper det var vannkopper...ellers sliter jeg jo litt...[:-]

I morgen er det rett til apoteket med snuppa mi for å kjøpe hvitvask...Klør bare av tanken, men det er nok helste psykisk ja [:'(][8|]

HVis det ikke var brennkopper eller røde hunder du hadde da? eller skarlagensfeber...[>:]

ta en tlf til moren din, eller fastlegen for å sjekke journal..

Lykke til!

ORIGINAL: MrsQuattro

HVis det ikke var brennkopper eller røde hunder du hadde da? eller skarlagensfeber...[>:]

Lykke til!

Mener å huske at vi var hos legen (du skjønner, jeg har også to andre søsken) og vi var hos legen alle tre, og jeg mener å huske at legen sa at det var vannkopper...! Men er ikke så lett å vite! Men kan ringe mor å spør ja [:)]

Leste at det var farlig å få det om du ikke hadde hatt, om du var halvveis i sv.skapet. Vi har jo såvidt begynt! Og jobbet i barnehage, og der fikk flere unger vannkopper, men jeg fikk det ikke...tror nok jeg hadde fått det hadde jeg ikke hatt som liten...[:)]

Huff da!![&:] Masse god bedring til lille snuppen din!!

Men det er som du sier; like greit å få shitten!!

ORIGINAL: Mollå

Bli ferdig me an, men faen for ein tid då...rett før ferien! [:-] Nesten som eg tror de har planlagt det, terrorforsøk....[8D]

ORIGINAL: *Sperminator*

Bli ferdig me an, men faen for ein tid då...rett før ferien! [:-] Nesten som eg tror de har planlagt det, terrorforsøk....[8D]

Haha, du kan så si!![:@]

Når begynner ferien? Kan jo være hun/de blir friske til det?[:)]

Halvannen uke til...og da skal vi FORHÅPENTLIGVIS på bryllupsreise..og ungene avgåde kåre til besteforeldre. Saken er jo at det kun er dronninga som har fått utslettet nå, kan tenke meg at når hun er frisk så får de to andre det...så er jo alle på rekke og rad...[:'(] [8D]

Typisk at det kom med ferien ja. Men, så greit å bli ferdig med det!

ORIGINAL: Rappo

Typisk at det kom med ferien ja. Men, så greit å bli ferdig med det!

Jepp, venter vist besøk imorgen, ei mor som så gjerne ville at ungene hennes også skulle få det [8D] Noen andre som vil komme i samme slengen...jeg har kaker [8D]

Halvannen uke til...og da skal vi FORHÅPENTLIGVIS på bryllupsreise..og ungene avgåde kåre til besteforeldre. Saken er jo at det kun er dronninga som har fått utslettet nå, kan tenke meg at når hun er frisk så får de to andre det...så er jo alle på rekke og rad...[:'(] [8D]

Huff, å nei å nei!![:'(]

Krysser alt for at de får det NÅ!

ORIGINAL: MrsQuattro

Lykke til!

Mener å huske at vi var hos legen (du skjønner, jeg har også to andre søsken) og vi var hos legen alle tre, og jeg mener å huske at legen sa at det var vannkopper...! Men er ikke så lett å vite! Men kan ringe mor å spør ja [:)]

Leste at det var farlig å få det om du ikke hadde hatt, om du var halvveis i sv.skapet. Vi har jo såvidt begynt! Og jobbet i barnehage, og der fikk flere unger vannkopper, men jeg fikk det ikke...tror nok jeg hadde fått det hadde jeg ikke hatt som liten...[:)]

Hehe nei da er det ikke lett å vite om du eller alle 3 har hatt det..[8D] Jeg er sikker på at jeg har hatt skarlagensfeber når jeg var liten, men fikk det plutselig her ifjor vinter..! Det er jo egentlig en barnesykdom.. Om jeg har hatt det som barn, det vet jeg fremdeles ikke..

Back
Topp