SF mål

Banoffie

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Januarlykke 2019
❤Januarlykke 2022❤
Har dere lastet ned appen? Jeg målte i dag. 24+2 til 23 cm. Litt under medialen. Hva har dere?

Har lastet ned appen. Men er ikke kommet til uke 24. En uke igjen:-P Brukte den sist, men synes det var vrient å måle. I alle fall noen lude likt hver gang. Og så sprite det noe i forhold til lege/jm sine mål

Ja det et litt vanskelig. Jeg trodde bla. at man skulle presse målebåndet ned over øvre del av livmorkanten men da ble mitt mål plutselig 29 cm og jeg fikk litt panikk :P

Var akkurat på gjennomsnittet sist jeg var hos jordmor. Skal tilbake igjen på mandag, så da får vi se hva det er på :)

Jeg målte nå, men er kun 21+5. Syns det ikke på kurven før uke 24?

Var hos jordmor i forrige uke da jeg var 24+4. Hun målte 23 cm mener jeg det var, i alle fall lå målet akkurat der det skulle i forhold til hvor langt på vei jeg er :)

Jeg ble målt av JM på mandag og var da 22+2. Var 18 cm :)

24+2 og målte 25,5 cm. Helt i grensa for litt for stort. Er det pga mye ekstra fett på magen, eller babyen som er stor? Vil jo tro at jo mer polstring man har, desto større blir målet?

Jeg målte hos lege forrige uke, var da i uke 25. Lå bittelitt under snitt:)

24+2 og målte 25,5 cm. Helt i grensa for litt for stort. Er det pga mye ekstra fett på magen, eller babyen som er stor? Vil jo tro at jo mer polstring man har, desto større blir målet?
De trykker jo godt ned når de måler, så er mest bare livmor som blir målt :) Men blir gjerne litt større hvis en har ekstra mye polstring da de ikke klarer å trykke båndet nærme nok livmor

Ble målt i dag av jordmor 24+0, ligger under, noe eg regnet med siden skjemaet er endret siden sist gang eg gikk gravid, lå da og litt under, men ikke så mye som nå :)
ImageUploadedByBV Forum1473854267.809359.jpg
Andre som vil vise sine mål? :)

Uke 22: 22 cm, uke 23: 23cm, uke 27+4: 27 cm, uke 29+5: 30 cm

6a1d97265184d91d6b5872b81dce6c9d

Back
Topp