SF-målet

Nate78

Betatt av forumet
Sf-målet mitt e langt over grensa, Va hos legen på fredag og fikk da vite at det allerede da lå over grense. Lå da på 38 cm. Måtte komme tilbake idag, før og dobbel skjekke dette. Va idag og SF-målet har økt 1 cm på helgen, e nå 39 cm. Så i morn ska æ t fødselslege før vekstkontroll.
 Har jo glukoseintolrant så kan vel hende at fødsel blir satt igang da, Har ca 4 uker igjen til terminen min=)
 Vet at dette kan komme av bl.annet før mye fostervann, eller hos mor med diabetes.
 Men dere får høre fra meg hvordan det går.....E i dårlig form generelt nå........Alt fra hodeverk til løs mage, til masse, da mener æ MASSE vann i kroppen, verk overalt spesielt rundt rompa og symfysen g nedover lår og oppover rygg......Trøtt fy kor trøtt ja....+++
Men ha en fortsatt flott natt=)
Klem fra Nate[:D]

Jeg ligger også over på SF målet. I uke 33-3 var det 32 men ingen som sier at bebbisen min blir stor..

Lykke til Nate! Uansett hva det er så har jeg inntrykk av at vi gravide blir tatt veldig godt vare på. Siden du bare har 4 uker igjen til termin kan det jo hende de setter deg igang snart? Babyen klarer seg fint =)

Stakkar Nate78. "stooooor klem". Lykke til hos fødselslegen - skal krysse fingrene for deg.

Alt va bra me ungen, hun er nå 3100 gram og kommer til og være rundt 3800 gram til termin, Hadde litt mer fostervann enn vanlig, men ikke faretruende mye, så må nok gå enda ei stund.....Men min form e ikke no bedre, så tenker om æ blir før sliten så får æ nok hjelp.......

Æ og mannen ble oxo visst rundt på fødeavd, og fikk generelt info ang.praktiske ting, som parkering osv.

Så nå må æ bare smøre mæ me tolmodighet og vente og se katti ho melde sin ankomst....Noe som e alt fra nå og utover=)

Klem fra Nate[:)]

Takker for alle svarene, godt og vite at vi er flere, blir litt stresset[:(]

Har hele tiden holdt meg temmelig pågjennomsnittet, men når jeg var hos jordmor sist, var det så vidt jeg kom meg inn på det grønne feltet... 32 i uke 37-3.Jordmor mente at det hadde å gjøre med at jeg er så nedsunken. Hun tror jeg får før tiden... Så kanskje dere kan glede dere til åbli nedsunken, jenter [;)]

Jeg lå under den røde streken når jeg var hos jordmor for to uker siden. Var hos legen i dag og da jeg helt øverst i det grønne feltet. Ingen som sier noe, men de er bare opptatt av at magen vokser... Jeg vet jo ikke hva dette betyr. Mener selv jeg hadde en kynner når legen måålte, så kanskje det hadde noe å si. Ingen som kan si noe om det er stor eller liten baby heller. Ønsket ultralyd, men fikk ikke det....

var hos jordmor i dag.sf lå på 36 nå i uke 37+6.høyt men akkurat i det grønne feltet. magen har sunket og hodet har festet seg!![:)]

mitt er langt over 41 her!!!!!!!!!!!ikke blitt sendt på skjekk,,,,[:'(]

vet du om magen er sunket enda da??? hvis den ikke har det så kan det være derfor det er så høyt[8|]

vis det var meg du spurte så ja magen har sunket!!!!!men jeg er ikke så stor er ikke lang i overkroppen så magen min står rett ut!!!!jeg ha rligget langt over siden jul jeg!!!!de bare ler og har ikke sendt meg på skjekk!!!men sier jeg har godt med fostervann...jeg føler jeg sprekker snart...håper hun snart vil ut...det er ganstke tung nå!!!!men har ikke lagt på meg mer enn 10!!!![8|]

Legen har ikke klart å ta noe sfmål på meg, fordi jeg er overvektig.. han tar opp målebåndet hvergang men blir bare oppgitt.. han skal henvise meg til sykehuset på Ul, for å få sjekket om bebin vokser som den skal .. [;)]

d var da merkelig .skulle tro at både store og små mager kunne måles symfysemål på[8|].sikker på at legen din vet hva han holder på med????..he he[;)].ja ja. får jo ekstra Ul da.det er jo ok...

Back
Topp