• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Sf mål

Huff, ja i følge hun "flinke" nye fastlegen min som jeg nettopp skrev om her, så ligger den på 36-37 cm og er i uke 37+6 i dag. Så med andre ord, så har sf mål vokst med 2 cm på 6 (seks) dager!!!!!
Altså, for 6 dager siden så var jeg langt innenfor normalen, mens jeg nå er mye over normalen...*æ gir opp*

33cm i uke 33.. var høyt. blir spennende å se på torsdag:)

38cm i uke 37!!![&:]men bærer så høyt

ORIGINAL: LindaH84

ORIGINAL: Litenogrund

Huff, ja i følge hun "flinke" nye fastlegen min som jeg nettopp skrev om her, så ligger den på 36-37 cm og er i uke 37+6 i dag. Så med andre ord, så har sf mål vokst med 2 cm på 6 (seks) dager!!!!!
Altså, for 6 dager siden så var jeg langt innenfor normalen, mens jeg nå er mye over normalen...*æ gir opp*

Det skal vel litt til for at du vokser såååå mye på kort tid..
Høres ut som om legen din er like flink som min gitt...

Heheh, ja man vokser ikke så mye på 6 dager [:D] Får heller se på målet som ble tatt av jordmor for 6 dager siden, og den som blir tatt nå på fredag på sykehuset [;)]
Huff, er egentli skummelt å ha en så FLINK lege [:'(]

Jeg hadde 35 forrige kontroll, da var jeg 38+1[:)] Hadde faktisk vokst 2 hele cm på en uke! Jeg som håpte det kunne stoppe litt opp på slutten?![;)] Skal på kontroll igjen imorgen, så blir spennende å se hva målene ligger på da[:)]

verken jm eller lege klarer og måle nøyaktig sf mål på mej for ej får så låkt...
det er heilt jævlig[:(]
spennandes og sjå ka det blir neste veke når ej skal målast[:)] 

40 i uke 36... Så nå er det ikke plass til å gå høyere i skjemaet! Og ifølge ultralyd er mini nå 3,3 kg.. Så det er jo ingen liten mini..

Jeg var på 36 ukers kontroll forrige uke. Jeg lå også på 32 cm. Magen har sunket litt, så den har ikke vokst like mye.

var på kontroll idag og da målte jeg 34,5 cm =) 

Var hos jordmor idag og hun krysset av på 34
og er 35+4
Legen sa på forrige kontroll at nurket veide rundt 2100 [:)]

Back
Topp