Hei alle sammen
Jeg har hele svangerskapet hittil ligget på den røde streken på SF-mål. Forrige kontroll var 12. mars. På dagens kontroll hadde det skjedd store vekstendringer. Det ble målt til 37 cm og jeg er 36+0 i dag. Det ble gjort et mål av en annen jordmor som også fikk samme mål. Nå er altså det krysset på skjemaet pver på det hvite feltet.
Blodtrykk og urinprøver har vært fine hele veien så jordmor er ikke bekymret for at det er noe galt.
Skal på tilvekstkontroll på sykehuset 11/4.
selv om jordmor sier at det ikke er noe farlig, synes jeg det er litt ekkelt å forholde meg til det i 8 dager før jeg får vite hva som forårsaker denne veksten. Jeg vet også at disse målene ikke nødvendigvis forteller hvor stort barnet er, men må innrømme at jeg (naturlig nok) forbereder meg på stort barn.
Jeg spurte om det var noe jeg skulle følge med på eller være obs på, men JM sa bare nei
Er det flere her som har opplevd lignende?
Blodtrykk og urinprøver har vært fine hele veien så jordmor er ikke bekymret for at det er noe galt.
Skal på tilvekstkontroll på sykehuset 11/4.
selv om jordmor sier at det ikke er noe farlig, synes jeg det er litt ekkelt å forholde meg til det i 8 dager før jeg får vite hva som forårsaker denne veksten. Jeg vet også at disse målene ikke nødvendigvis forteller hvor stort barnet er, men må innrømme at jeg (naturlig nok) forbereder meg på stort barn.
Jeg spurte om det var noe jeg skulle følge med på eller være obs på, men JM sa bare nei

Er det flere her som har opplevd lignende?