SF-mål

YoghurtNøtt

Elsker forumet
Assistert-jentene
Hva har SF-målene deres ligget på uke 24/25? Skjønner at vi med tvillinger ligger over i kurven som er beregnet for et barn.. men synes selv jeg vokser så enormt mye om dagen[emoji85] Målene viste denne uken at jeg tilsvarer en enlinggraviditet i uke 30[emoji28]
 
Får ikke målt symfysemålet, de sa det ikke var vits når det var tvillinger..

Men har sett på apper så har jeg med tvillinger like mye baby i magen nå i uke 25 som en enlinggravid i uke 30.
 
Får ikke målt symfysemålet, de sa det ikke var vits når det var tvillinger..

Men har sett på apper så har jeg med tvillinger like mye baby i magen nå i uke 25 som en enlinggravid i uke 30.

Okay. Da stemmer det med det du skriver hvertfall[emoji1360][emoji28] bare jeg som føler meg enorm! Haha.. lurer på hvor det ender[emoji85]
 
Okay. Da stemmer det med det du skriver hvertfall[emoji1360][emoji28] bare jeg som føler meg enorm! Haha.. lurer på hvor det ender[emoji85]

Helt enig. Mannen synes jeg begynner å få rimelig diger mage og jeg har jo enda minst 10 uker til (forhåpentligvis)..
 
Ingen vits å måle, for den skalaen der sprenges! :hilarious: jeg lå laaaangt over strekene :D målte bare for gøy, og aldri på kontroll
 
Ingen vits å måle, for den skalaen der sprenges! :hilarious: jeg lå laaaangt over strekene :D målte bare for gøy, og aldri på kontroll

Ja sant det. Jordmor målte, og krysset av, men sa det bare var for å følge med på veksten. Ikke at jeg skulle passe inn i noen skala[emoji5]
 
Måler ikke hos meg heller. [emoji4]
 
Back
Topp