SF-mål

Eskimonika

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hvordan er ditt SF-mål på kontroll og hvor langt på vei er du?

Litt artig å se på forskjellene. Ser jo på magegalleriet hvor stor forskjell det er på babymagene
 
Slettet
 
Last edited by a moderator:
Mitt var 23 cm på 24+3, også rett over gjennomsnittsstreken
 
Mitt var 22,5 cm i uke 23+1 akkurat på gjennomsnittsstreken, blir spennende å se fremover. Stor variasjon i magegalleriene, litt gøy at man ikke kan se på en mage hvor langt man er på vei, alle er forskjellige:)
 
Mitt var 22,5 cm i uke 23+1 akkurat på gjennomsnittsstreken, blir spennende å se fremover. Stor variasjon i magegalleriene, litt gøy at man ikke kan se på en mage hvor langt man er på vei, alle er forskjellige:)
Ikke sant.
Kjempegøy å se mangfoldet og at alle er like flotte
 
Jeg var hos jordmor 25+0 og da var mål 23,5. Litt under gjennomsnittet :)
 
I uke 23+4 var det 22 cm. Har kontroll i neste uke, da er jeg i uke 27+1 blir spennende å se hvor mye det har økt:)
 
Mitt var 26+2 på 30, og uten for hele feltet. Ser jo fødeklar ut allerede
 
Ser ut til at jeg hadde 25,5 cm hos jm uke 24+1 og også 25,5 cm hos legen uke 26+1 [emoji848]

Han reagerte ikke på det så er vel greit, de måler jo forskjellig [emoji846] Den hos jm er jo ganske høy, på det lyselilla, mens den hos legen er rett ved gjennomsnittsstreken.

Blir spennende å se utviklingen på neste måling om 3 i uker (uke 30)!
 
Ser ut til at jeg hadde 25,5 cm hos jm uke 24+1 og også 25,5 cm hos legen uke 26+1 [emoji848]

Han reagerte ikke på det så er vel greit, de måler jo forskjellig [emoji846] Den hos jm er jo ganske høy, på det lyselilla, mens den hos legen er rett ved gjennomsnittsstreken.

Blir spennende å se utviklingen på neste måling om 3 i uker (uke 30)!
Min erfaring er at de måler ulikt så ville sett på JM mål ift hennes og legens ift legens og ikke sammenlignet de to...
 
Min erfaring er at de måler ulikt så ville sett på JM mål ift hennes og legens ift legens og ikke sammenlignet de to...
Ja vet [emoji5] Neste måling i uke 30 blir jordmor så da får vi se om det fortsatt ligger helt i øvre grense eller om det har blitt mer "normalt" igjen [emoji846]
 
24+1 var jeg 24 cm

Skal på kontroll nå på torsdag. Da er jeg 28+0
 
Idag 24+2 ble jeg målt til 21 cm. Trodde det skulle være mer :)
 
I uke 24 var jeg rett over gjennomsnitt, i dag i uke 28 var den beint på gjennolsnittskurven.

Men førstemann og andremann har identisk kurve og med de så var det 1,1 kg og 4 cm i forskjell ved fødsel.
 
Jeg hadde sf-mål på 26 igår, var da 25+6 :rolleyes: Litt over gjennomsnittlinja :p
 
Målte selv igår, var da 23+2 og målte til 20cm må jo også da tenke på at jeg kan ha målt fwil
 
25+0, ble målt 30cm i dag. Det er et godt stykke over gjennomsnittet, så må tilbake for nye mål om 2 uker.
 
Var på kontroll i dag og målene mine ligger helt på den røde linja.

24+1 - 24 cm
28+0 - 26,5 cm
 
Back
Topp