SF mål

asil

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Hvor høyt/lavt er/var SF-målet deres i omtrent uke 37?
 
35 her og, men har gammelt helsekort, så ser jo ut som jeg sprenger scalaen.. Imidlertid rett over gjennomsnittsstreken på den Symfyse Fundus-appen utviklet på St.Olavs.
 
35 her og, men har gammelt helsekort, så ser jo ut som jeg sprenger scalaen.. Imidlertid rett over gjennomsnittsstreken på den Symfyse Fundus-appen utviklet på St.Olavs.

Hehe hun her vokser innafor grensa, men er helt nederst på gjennomsnittstreken hele veien. Er visst også en liten jente.. litt under gjennomsnittet [emoji5]
 
Jeg ble målt til 33 cm hos legen i dag, er 36+1.
 
Høyt/lavt mål trenger ikke si noe om størrelsen på baby, kan like gjerne være mye/lite fostervann etc. Viktigste grunnen til å måle er å følge med på utviklingen og at det ikke stopper opp.
 
Her var målet 37 i uke 37.
Har fått beskjed om at jeg har stor livmor, så tror nok målet som oj!mamma17? sier ikke har så mye å si når det gjelder størrelsen på baby.

Skal på ny kontroll i morgen :)
 
Jeg skrev det litt rart. Istedenfor "hu her" mener jeg magen (sf) vokser som den skal men nederst på gjennomsnittmålingen. Synker målene neste gang blir jeg sendt videre til undersøkelse.

Jeg nevnte str på baby bare sånn med det samme.
 
Mitt var 31 i uke 36 og 32 nå i uke 37. Synes det er litt skremmende siden målet også var 31 i uke 31... Men skal på ny kontroll førstkommende torsdag, så håper det har økt da [emoji5]
 
Høyt/lavt mål trenger ikke si noe om størrelsen på baby, kan like gjerne være mye/lite fostervann etc. Viktigste grunnen til å måle er å følge med på utviklingen og at det ikke stopper opp.
Klar over det..:)
 
Back
Topp