Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror jeg er minst der.Sprengt skalaen som hver gang jeg går Gravid [emoji14] har visst symfysen langt ned og bærer høyt og langt inn. jordmor bare flirte og sa " jaja, ser ut som du sprenger skalaen, langt over rød i hvertfall. " fyller inn og sir " Neida ikke så ille" [emoji14] ble enig om at lille har good plass å vokse i Vis vedlegget 228016
Slapp av [emoji4] Noen ganger betyr det at baby blir stor, noen ganger at de har mye plass, og noen ganger er det pga polstring. Og er du nervøs spør jm/lege - IKKE Dr.Google!Jeg ble målt til 22 nå i uke 22 og legen sa jeg har stor livmor! Uten å si noe mer om hva det kunne bety, så gikk jeg hjem og googla, og nå er jeg kjemperedd for at det er noe gale med babyen...
Jeg ble målt til 22 nå i uke 22 og legen sa jeg har stor livmor! Uten å si noe mer om hva det kunne bety, så gikk jeg hjem og googla, og nå er jeg kjemperedd for at det er noe gale med babyen...
Den virka ganske bra [emoji4] men synes det er sykt vanskelig å finne toppen av livmora når eg ligger (jm syntes også der var vanskelig), så endte med samme mål som kontroll for 1,5 uke siden. Men det blir sikkert lettere etterhvert [emoji4]Hvis noen vil følge med på SF målene selv hjemmefra finnes det også en gratis app som er utviklet av leger ved St. Olavs: http://symfysefundus.no/