SF mål

Goldenchild

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Var hos jordmor i dag, og hjerteslagene var sterke og fine. 152 :)
Hun målte magen min, og ba meg om å gå å tisse om jeg klarte det. Det gjore jeg, men sf-målet var likevel litt mye. Har en bmi på 29, sånn at den er en tanke høy. Vet ikke hvor mye det virker inn på målene, men antar at det "hjelper" litt på :p Med min yngste var jeg også godt over, men da var bmi mye høyere enn nå.
Blir spennende å følge med på veksten videre :D
image.jpg

Hva er det de måler egentlig? Jeg har ikke blitt målt ennå. Når gjør de det første gang?

Hva er det de måler egentlig? Jeg har ikke blitt målt ennå. Når gjør de det første gang?
Jeg er 17 uker på vei nå, og det skulle liksom være første jordmor-time selv om jeg har vært en gang før.
Det måles fra skambenet (beinet fremme på bekkenet) til toppen av livmora :)

Blir spennende å følge utviklingen videre, da! Tror jeg lå jevnt over med de to andre?! Ikke mye, men litt. Nå har jeg ikke blitt målt ennå.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Min var over gjennomsnittet, uke 14+5 - 16CM i.f. Legen, men stoler ikke 110% på han så avventer til jeg har vært hos jordmor :-) :-)

Mine mål ligger ca akkurat på det grønne feltet selv om bmi er i overkant.

Jeg har en bli på 30 og jeg lå akkurat rett under den rød streken.

Jeg var hos jordmor i uke 15, da var SF-målet RETT på den røde streken. "Perfekt livmor" sa jordmora, hehe. Jeg vet ikke om vekt har noe å si? Jeg har 23-24 i bmi. Men jeg tror at så lenge man følger sin kurve så er alt i orden?

Jeg var hos jordmor i uke 15, da var SF-målet RETT på den røde streken. "Perfekt livmor" sa jordmora, hehe. Jeg vet ikke om vekt har noe å si? Jeg har 23-24 i bmi. Men jeg tror at så lenge man følger sin kurve så er alt i orden?
Det tror nok jeg også :)

Back
Topp