SF-mål

Mum2be

Andre møte med forumet
Er nå i uke 31, ved forgje kontroll lå jeg litt under "normalen".
Var da i uke 28 og sf mål på 24,5.

Hva er deres sf-mål så langt? :-)

Blir så bekymret når legen sier at jeg er under normalt, men så lenge en kjenner liv
og magen vokser mellom hver kontroll er det vel ingen fare tenker jeg :thumleft

Ellers hvordan er formen nå som vi nærmer oss med stormskritt? :angel11

Så lenge kurven til babyen din er jevn, så skal det ikke være noe problem. Det er verre hvis man ser på kurven at den ikke stiger jevnt.

Jordmoren min sier at man skal følge sin egen kurve, så selv om kurven min ligger en par hakk over det grønne feltet, så er det ingen fare :-) Men på forrige kontroll hadde kurven min flatet ut litt, så er spent på neste kontroll. Kan være så enkelt som at sist lå babyen på tvers ;-)

Så målene blir mindre hvis babyen ligger på tvers ja :-) forklarer endel da lille i magen helst ligger på
tvers/litt på skrå så lenge det er plass til det :-)
Godt å høre at JM din sa det, da er det helt normalt og være både over og under.

Hadde det vært noe å være bekymret for ville legen gitt deg beskjed:) så det er bare å slappe helt av;)

Jeg har SF-mål under normalen, og har for øvrig hatt det hele tiden. Jm sa at det sannsynligvis blir en relativt liten baby grunnet dette og at jeg er liten av natur, men under privat ul forrige uke ble vekt estimert til litt over gjennomsnitt. Dette trenger derfor ikke henge sammen med SF-målet. Og som de andre her sier så er det ingen fare så lenge du følger din egen kurve og at den ikke flater ut.

Back
Topp