sexy nattkjole

• Trådstarter Trådstarter electra love
  • Opprettet Opprettet
E

electra love

Guest
Mannen tenker på å kjøpe sexy nattkjole til meg! Noen andre opplevd dette? Hvordan tok dere det?

Jeg hadde syntes det var helt topp :D :D
Min tørr ikke kjøpe sånnt selv :p men jeg har noen kostymer ol liggende :D å en gang i blandt er det sykt gøy å ta de på og overaske han :D :D

Jeg hadde blitt lettere sjokkskadet ;) Men så er det jo forskjell på mannfolk også da, for min hadde det ikke falt naturlig for å si det slik.

Er det noe problem da? :)

Er det noe å ta negativt? Hvorfor skal alt overanalyseres? Han vil jo bare kjøpe en sexy nattkjole til deg?
Etter fødsel ville samboeren se meg i noe sexy også, nattkjole/babydoll ble nevnt, jeg la ikke noe mer i det.

Min kjøper ofte undertøy og nattøy han synes er pent.
Legger ikke noe i det annet enn at jeg er glad jeg slipper å handle selv da jeg hater shopping :p

Det ville jeg syns var fint. Han hadde overgått noen barrierer for å gjøre det....

Jeg hadde satt kryss i taket da min mann ikke er av det romantiske slaget ;)

Hadde tatt det som et stooort kompliment! Mannen din vil spandere på deg en sexy nattkjole og det betyr jo også at han vil ha den av og ha deg :P Han synes jo du er sexy om du er naken eller i ekspedisjonsklær, men det er jo kanskje noe litt ekstra stas med noe fint som overlater litt til fantasien ;)

Hadde gått fint for min del:) hadde kun blitt brukt I forbindelse med en ekstra hyggelig kveld da , men jeg syns det er kjekt å piffe opp litt ;)

Hadde blitt positivt overrasket. Mannen kjøper aldri slikt til meg :p

Mannen min kjøpte en får noen mnd siden, det var koselig det! Men nåå dukker det opp en ny hver uke, og jeg er dritlei!

Jeg hadde syntes det var morsomt. :P Hadde sikkert sagt ok. Men skjønner ikke vitsen for her ryker klærne etter 1 minutt.

Jeg blir kjempe glad når samboeren kommer med slik! Nyt det :-)

Back
Topp