Sexy/dristig undertøy

Lilth

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Junilykke 2022
Eier du noe særlig av det?
Jeg vurderer å bruke litt av feriepengene på det, men blir fort dyrt med min bh størrelse :banghead::banghead:

Akkurat nå har jeg kun praktiske bher, for bruk på jobb og trening..
 
Er mest praktisk altså. Foretrekker virkelig at ting er behagelig altså.
 
Er mest praktisk altså. Foretrekker virkelig at ting er behagelig altså.
Jeg har funnet litt som burde være behagelig også, ettersom det er i bh størrelse og RIKTIG bh størrelse :p
Men det er ikke akkurat noe jeg kan bruke innerst på jobb :hilarious::hilarious:
 
Jeg hadde en plan å skulle kjøpe inn sexy undertøy og overraske mannen med hotel og sexy undertøy på kvelden når han hadde bursdag:wtf: men det blei gravid og kulemage i stede da, og føler ikke på den sexy tanken helt enda etter fødsel og enda en ny graviditet... såååå foreløpig er det lagt på is:laughing025 men en dag altså! Så skal jeg kjøpe meg sexy undertøy
 
Jeg har MASSE, men ingenting av det passer lenger :p HAHAHA!

Vet mannen sikkert hadde synes det hadde vært greit, men føler meg ikke helt der :p
 
Jeg har masse i "riktig" str fra change og liknende, men puppene mine er litt større nå :hilarious:
 
Fant denne i min størrelse og prøver hardt å justifisere å bruke penger på noe som blir brukt sjeldent :bag:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190608-200341_Chrome.jpg
    Screenshot_20190608-200341_Chrome.jpg
    16,1 KB · Visninger: 29
Har en del. Kjøper det meste av undertøy på victorias secret så da er det lett å plukke med seg noe litt mer sexy også syns jeg :)
 
Tja, er bestemortruser og ammebher i kategorien sexy? I så fall har jeg massevis! I motsatt fall, nei. Finnes ikke i min undertøyskuff.
 
Har noe, men det passer ikke helt akkurat nå, jobber fortsatt med kroppen etter fødsel :p
 
Back
Topp