sexpiller

Siriusa

Forelsket i forumet
[:D]noen som har prøvd det som har fått økt sexlyst???[:D] Jeg sliter som faen med sexlysta å har gjort det dritlenge nå. Sjønner ikke hva som skjer. Ble jo kalt "nymfo" før liksom[8D] Sexlysta = 0, å det er verken morro for meg eller sambo. Need sexpills[8D][:D]

kjøp sexSPILL, utford hverandre, rolle spill, utkledning o.l. det vil kanskje piffe opp lysten litt[;)] sex andre steder enn i sengen er også en goood ting[8D]

ps! jeg leste at får å få sex lysten tilbake er det ikke nødvendig med sex, men bare det å "kose" med hverandre og være intim så vil den sikkert dukke opp etter hvert (sex så go så mange ganger for uken vil også øke lysten)[:)]

ORIGINAL: SweetCherry

kjøp sexSPILL, utford hverandre, rolle spill, utkledning o.l. det vil kanskje piffe opp lysten litt[;)] sex andre steder enn i sengen er også en goood ting[8D]

ps! jeg leste at får å få sex lysten tilbake er det ikke nødvendig med sex, men bare det å "kose" med hverandre og være intim så vil den sikkert dukke opp etter hvert (sex så go så mange ganger for uken vil også øke lysten)[:)]

takk for svar[:)]men vi har prøvd alt d der, har slettes ikke kjedelig sex når det først blir. men han blir avvist ca 100ganger før jeg gidder. jeg bare har ikke lyst. vært slik i flere mnd nå[&o]

Back
Topp