Sexlysten?

Nei. Bare nei....

Jeg har vel egentlig fått det litt slik som jeg har lest at mange menn gjør. Jeg klarer ikke slutte å tenke på at der bor noen der inne, og at det er litt feil å gjøre denslags :p Dessuten har jeg vondt og er sliten, og føler meg bare feit. Så... Nei. Heldigvis er mannen også veldig sliten for tiden, og vi ler veldig mye av situasjonen sammen :)

Den har i grunn ikke vært her etter jeg ble gravid... Føler i grunn at sex er litt ekkelt for tiden :p sånn type heslig..

Kommer og går. Av og til er den veldig tilstede, og da skal det heldigvis ikke så mye til før han blir klar og ;) Men for det meste føler jeg meg for sliten.

Helt borte:( har bekkenløsning som gjør at jeg våkner hver gang jeg snur meg om natten. Blir forferdelig sliten så når jeg legger meg er jeg stort sett helt utslitt og vil bare sove.

Bortevekk, og ikke lyst å lete etter den engang :p samboer er ikke fornøyd da, men det føles så rart å feil med Lille i magen!

Kunne faktisk ønske sexlysten kunne roe seg litt. Om det var et valg og kun opp til meg hadde jeg og sambo nærmest bodd i senga :p føles ikke veldig kjekt egentlig..

du kunne sendt litt her.... sliter med å få lyst og når mannen prøver så er det gjerne en som sparker i magen samtidig - øker ikke lysten av denne grunn....

du kunne sendt litt her.... sliter med å få lyst og når mannen prøver så er det gjerne en som sparker i magen samtidig - øker ikke lysten av denne grunn....
Nei nemlig, samme her. Mye liv i magen gjør ikke fokuset på "kos" så mye bedre :o

Hva var sex igjen??:p savner det virkelig! Heldigvis forstår mannen at det ikke er noe jeg styrer selv. Så han prøver/maser ikke.

Blir 1-2 ganger ila. ei uke til vanlig nå. Noen dager har det faktisk vært flere ganger på en dag :hilarious: på ferie var det ferielyst med stortsett daglig og evt. flere ganger om dagen:eek:

Åå sexlysten er så på topp. Men ender med frustrasjon da jeg har fått streng beskjed om null samleie pga sår livmorhals.... Syns mer synd i meg selv en mannen:angelic:

Babyen kom i magen og sex lysten forsvant ut av vindu :p men har sex 2-3 ganger i uka, lysten er ikke der men er godt og koselig når man først kommer igang, samt så fortjener mannen få seg litt :)

Savner den skikkelig! Lei av å ha vondt overalt. Håper formen snart blir bedre og at lysten kommer tilbake!

BORTE!!!!
Hadde en periode på mange uker hvor vi var veldig ivrige begge to, men nå er lysten forduftet!

Back
Topp