Sexlysten

Preggis <3

Flørter med forumet
Jeg har en mann som er blitt helt over styr når det kommer til sex. Snakker altså at han prøver seg daglig. Sex lysten min er fortsatt bra, heldigvis :-) men er det flere som har en mann som har blitt litt mere villig der ? Føre svangerskapet hadde vi sex kanskje 2-3 ganger på 3 uker.

Mannen er vel som vanlig, jeg derimot har tilnærmet null lyst :-p mye kvalm på kveldene.. Stakars fyr, men han vet det blir bedre snart!

Signerer det Lego skriver. Mannen har masse lyst og holder på å bli desperat. Jeg er kvalm, uggen og stuptrøtt på kveldene og har null lyst. Dessuten har jeg en usunn frykt for at noe galt skal skje hvis vi har sex, så jeg har stengt igjen døra til vi har vært på ultralyd om en uke :p

Ja.. Han har større sexlyst nå enn før, det har jeg lagt merke til! Men i starten var han veldig grei med å ikke "plage meg" da jeg var så usikker på grunn av litt blødning osv.
MEN "if you give a mouse ONE cookie", så kommer den tilbake for mer! Han prøver seg omtrent hver dag. Virker som han er mer tiltrukket meg nå enn før, rart det. Siden jeg føler meg oppblåst og tjukk :-P haha..
Nå går lysten litt bedre med meg og. Har lite symptomer for tiden, bare ekstrem tretthet, så vi har begynt på'n igjen (de kveldene jeg ikke sovner på sofaen). :-)

Tror det er noe naturlig i at en del menn får enda større lyst når deres kjære er gravid. Har merket det på mannen både forrige gang og nå. Da jeg spurte han om det sist så sa han: "jammen er det rart? Dama mi bærer på noe fantastisk som vi har lagd sammen. Du er min kvinne, og du gjør det mest kvinnelige en kvinne kan gjøre, og det får også meg til å føle meg mer mann." Sikkert ett eller annet i naturen vår som har designet menn slik, sånn at de skal bli hos sin kvinne..

Stakkars mannen min, han må vente og vente ;) Jeg har null lyst, men er for det meste kvalm og uggen, men han sier han skjønner det ;) Men snart får vi håpe formen min blir bedre :D

Her får han bare vente! Er så kvalm/uggen at jeg orker ikke tanken på sex engang, og jeg er egentlig den som maser hver dag! (Håper det gir seg snart):hungover::hilarious:

Ja.. Han har større sexlyst nå enn før, det har jeg lagt merke til! Men i starten var han veldig grei med å ikke "plage meg" da jeg var så usikker på grunn av litt blødning osv.
MEN "if you give a mouse ONE cookie", så kommer den tilbake for mer! Han prøver seg omtrent hver dag. Virker som han er mer tiltrukket meg nå enn før, rart det. Siden jeg føler meg oppblåst og tjukk :-P haha..
Nå går lysten litt bedre med meg og. Har lite symptomer for tiden, bare ekstrem tretthet, så vi har begynt på'n igjen (de kveldene jeg ikke sovner på sofaen). :-)
Haha, kjenner meg så igjen :-) jeg syntes det er veldig gøy at han er så hypp på det. Liker å holde han litt i tøylene føre jeg overrasker han til at han får seg noe likevel :-) Jeg var nemlig alltid den som måtte mase meg til det før. Hehe

Tror det er noe naturlig i at en del menn får enda større lyst når deres kjære er gravid. Har merket det på mannen både forrige gang og nå. Da jeg spurte han om det sist så sa han: "jammen er det rart? Dama mi bærer på noe fantastisk som vi har lagd sammen. Du er min kvinne, og du gjør det mest kvinnelige en kvinne kan gjøre, og det får også meg til å føle meg mer mann." Sikkert ett eller annet i naturen vår som har designet menn slik, sånn at de skal bli hos sin kvinne..
Ja, det tror jeg også :-) bare positivt det. Hadde det vært omvendt hadde det jo bare vært trist

Vi har fått beskjed av spes. gynekolog om å vente til jeg har gått en uke uten blødninger, så her må det bare vente ;-) Ganske uvant med så lang pause :p

Mannen har like lite lyst som alltid, mens jeg har like mye lyst som alltid. Men vi klarer oss! Like greit akkurat nå at jeg er veldig trøtt og sovner tidlig hver kveld. :p

Mannen har like mye lyst, om ikke mer... Jeg er ikke helt med enda .... :p Håper det går seg til snart

Vi har fått beskjed av spes. gynekolog om å vente til jeg har gått en uke uten blødninger, så her må det bare vente ;-) Ganske uvant med så lang pause :p
Vi hadde også en ganske lang pause da det ble blødning. Skikkelig uvant! Men så var det fantastisk når vi endelig fikk det til og jeg ikke ble kvalm av å nusse han :-P før jeg var gravid hadde vi sex minst 3-4 dager i uka, så var vanskelig å måtte ta en så lang pause. Men det var like greit da. Jeg var kvalm og orket rett og slett ikke haha.

Jeg er så ufattelig sliten og trett for tiden, så lysten er ganske fraværende. Mannen er omtrent som før, men han har forståelse for hvordan jeg har det, så han prøver ikke veldig hardt.

Signerer det Lego skriver. Mannen har masse lyst og holder på å bli desperat. Jeg er kvalm, uggen og stuptrøtt på kveldene og har null lyst. Dessuten har jeg en usunn frykt for at noe galt skal skje hvis vi har sex, så jeg har stengt igjen døra til vi har vært på ultralyd om en uke :p
ha ha, Signerer den. Han prøver seg her og, men jeg er livredd for blødning. Så han forstår heldigvis, men prøver seg forde;)

Mannen min har lyst hele tiden nå, men har sagt at han er usikker på om han vil ha sex når magen begynner å bli stor fordi han er redd for å skade babyen :excited001
Jeg derimot vil ikke i det heeele tatt nå for tiden, bare kvalm og trøtt og uggen.

Jeg var i ok form og hadde litt lyst hin dagen, men da hadde ikke mannen lyst :p da kan han bare ha det så godt tenker jeg :p

Han prøver seg så fort han ser sjansen, men jeg er så kvalm at det er det siste jeg har lyst på nå :P I tillegg begynte jeg å blø de to siste gangene, så er egentlig enige om å vente litt.

Back
Topp