Sexlysten er dratt på ferie

Spirevipps

Forelsket i forumet
Jeg har som regel god sexlyst: men nå er det helt « dødt « der nede. Føler meg litt « flat « på en måte. Flere ?
 
Samme her!
For min del handler det om at jeg gir av meg selv hele tiden til barnet. Er jo myyyye kroppskontakt hele døgnet. Så er liksom mett på kroppskontakt.
Som ammehjelpen beskriver på sin nettside: ikke noe godt ord på norsk, men på engelsk heter det "touched out"..

Og..jeg gruet meg bittelitt til å ha samleie etter fødsel. Men det gikk jo fint.
 
Fjerde barnet for min del, og erfaringsmessig er sexlysten redusert fram til første eggløsning.
 
Sex, hva er det for noe :facepalm::joyful:
Har nesten ikke energi til å tenke over det. Ikke det at jeg er så sliten, men en aktiv 5 og 2 åring, samt en baby krever sitt, så det går dessverre utover oss som mann og kone. Du kan vel si vi har gått i foreldrefellen, er det ikke noe som heter det?
I det siste har jeg begynt å kjenne på at jeg savner nærkontakten fra min mann, vi må bare bli flinkere til å prioritere oss når ungene er lagt. Det er lett for å kapitulere på hver vår sofa når alle barna sover:wacky:
 
De to første gangene vi hadde sex følte jeg meg verken fin eller hadde lyst men nå er helsigvis lysten tilbake og alt som før. Jeg dro til frisør, fylte negler, nappet bryn, Tok en lang dusj med skrubb og lotion, og da kom det seg litt. Kjøpte litt nye klær :)
 
Føler ikke jeg har sett min mann siden minsten ble født:confused: han er en skikkelig klistremerke baby å om kvelden har en av oss han på seg så setter vi oss i vært vårt hjørnet av sofaen til jeg legger meg.. har såvidt blitt noen kyss å nå er minsten rett over 3 mnd:woot:
 
Back
Topp