sexlyst!

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Jeg vet man får økt sexlyst rundt eggeløsning, men kan det være symptom på noe annet også?? For det er umulig at jeg har el nå, men sex-apetitten er umettelig! hehehe, saklig info.. Er det vanlig pms symptomer?(har, som jeg har fortalt før, ikke hatt mens på åtte år pga spiral)? Eller kaaaanskje symptom på bolle i ovnen? hehe, lov og håpe[;)]
Skrev ett innlegg tidligere også om avtagende stikkinger i magen, men null respons [&:] Anyone?? Andre symptomer: kviser! (pleier jeg ALDRI å ha), stikkende pupper (ømme brystvorter, og pulserende stikkinger i hele brystet)... Men jeg vet jo at det meste av symptomene er typisk pms. Ønsker meningene og tankene deres likevel[:)] Blir såå avhengig av å høre andres synspunkter på egen kropp. hehe..

KLÆM

hehe, hva er falsk kåthet?... Denne er visst ikke falsk nei. [;)] Har en grav.test liggende.. Hjelp, klør i fingrene.. men vil IKKE teste for tidlig, skal prøve å vente til etter helga[8D]

skal klare å vente! Tror egentlig ikke jeg er gravid da, det ville vært for lettvint... Pluss at tappen har forandret seg en del fram og tilbake. Men blir spennende å se[:)] Takk for svar!

Håper du er gravid da Misin!

mange av symptomene erder i allefall, selv om det kan skyldes den vanlige syklusen din også.

Spennende at du opplever ting du ikke pleier da, kviser er det jo mange gravide som får.

Krysser alt jeg har for deg!!

M

Back
Topp