Sexlyst!

Februarbaby2021

Betatt av forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei,

forrige svangerskap hadde jeg null sexlyst fra uke 5. Nå har jeg helt ekstremt sexlyst, har lyst på hele tiden. Blir nesten frustrert... funnet ut at vi må utnytte det nå, mens det fortsatt går.
Flere som har det likt?

Jeg har overhodet ikke noe lyst. Stakkars mannen synes det er frustrerende!

Har mye bedre sex som gravid, men har ikke mer lyst :confused013

sånn var det for meg sist, og varte frem til ungen var nesten 1 år. Var et langt 1,5 år for samboer
Å, huff da. Heldigvis var det ikke så fullstendig tørke sist, men det har ikke vært så mye action mellom heller... Så nå synes jeg egentlig litt synd i han!

Sliter med lysten her også.
Hadde lyst for fire dager siden, men det passet ikke for mannen. Han er fortsatt sur på seg selv for den..

Siste jeg tenker på med friske blødninger ca hver 4. dag, og spotting resten dagene. Er også konstant kvalm og trøtt. Ikke et snev av dårlig samvittighet for det, men dårlig samvittighet for gutten min som jeg ikke greier å ta vare på derimot. Det sliter.

Null sexlyst. Så langt i svangerskapet har vi hatt sex 3 ganger. Stakkars. Eneste grunnen til at vi har det er fordi jeg har dårlig samvittighet og fordi jeg føler han virkelig fortjener det. Jeg synes ikke sexen kjennes noe annerledes ut.

Ingen lyst :hilarious::hilarious::hilarious:
Jeg føler jeg ikke har kroppen i fred pga spiren som vokser, så orker ikke tanken på enda mer folk inni der

Ingen sexlyst her heller.
Og har overhodet ingen dårlig samvittighet for mannen! Han var med på å lage ungen, og får ha en kropp i fin form framover. Han får mindre sex, mens jeg skal gå gjennom en stor kroppslig forandring med en del vondter. Vi har alle vår rolle i svangerskapet :happy:

Hei,

forrige svangerskap hadde jeg null sexlyst fra uke 5. Nå har jeg helt ekstremt sexlyst, har lyst på hele tiden. Blir nesten frustrert... funnet ut at vi må utnytte det nå, mens det fortsatt går.
Flere som har det likt?

Fantastisk! xsmile9 Eg og merker mer på lysten! :smiley-ashamed004
Og på at eg er enda mer sensitiv! :love2

Med første var lysten enorm hele svangerskapet, mens med nummer to var lysten sånn passe, men ikke stor. Etter fødsel var den på bånn, mye grunnet amming og samsoving. Men klarte å bli gravid med sex 6 ganger på 9 mnd. Etter jeg ble gravid denne gangen har lysten ikke eksistert.. Men er mye nærhet og kos likevel.

Godt når det skjer, men jeg tar null initiativ. Trøtt og oppblåst på kveldene og føler meg særdeles usexy :-P han er grei, og det virker som han forstår at det ikke er det som frister mest for tiden. Hvis jeg føler meg litt piggere merker han det, så da blir det :-)

Null sexlyst her og, når man er kvalm frister det ikke med litt risting osv xD

Null sexlyst her og, når man er kvalm frister det ikke med litt risting osv xD
Pga kvalmen så fristet det ikke sist svangerskap blant annet, og fordi jeg ikke klarte tanken når noe vokste inni meg.

denne gangen er kvalmen like ille, men passer på lukene hvor ungen sover og kvalmen er mindre. Og hjelper med rolig sex og at han ikke ligger helt oppå meg. Press på magen er veldig ubehahgelig.

Mer sexlyst her også, men begynte å blø sist, så tør ikke noe mer :grumpy: Vet det kan være vanlig med blødninger under samleie når man er gravid, men blir jo bekymret

Mer sexlyst her også, men begynte å blø sist, så tør ikke noe mer :grumpy: Vet det kan være vanlig med blødninger under samleie når man er gravid, men blir jo bekymret
Ja, det er helt vanlig pga at man får skjørere slimhinner når man er gravid. jeg har ikke begynt å blø etter samleie nå, men vi er forsiktige - fordi jeg er litt redd. Men om du blir veldig bekymret så ta kontakt med jordmor :)

Jeg har lyst hele tiden, men kan ikke pga blødningene jeg har hatt. Og mener selv at nå går det sikkert bra (men mannen nekter :playful:) Han sier vi må hvert fall vente til etter uke 12. Typisk min flaks så har sikkert lysten gått over da :joyful:

Jeg har lyst hele tiden, men kan ikke pga blødningene jeg har hatt. Og mener selv at nå går det sikkert bra (men mannen nekter :playful:) Han sier vi må hvert fall vente til etter uke 12. Typisk min flaks så har sikkert lysten gått over da :joyful:

så kjipt :( håper lysten forsetter etter uke 12 :-) jeg tror min lyst forsvinner når magen blir synlig. Forrige gang taklet jeg ikke tanken på penis inni der når det trossalt vokser en baby inni der. Samboer hadde litt samme følelse, så ble aldri noe kjip stemning over null sex. Denne gangen er vi ikke der enda, og han er strålende fornøyd med min økte sexlyst.

Back
Topp