Sexlyst

Sniker fra august. Null sexlyst. Orker ikke tanken.. Stakkars mannen :( Nesten så jeg ikke tør å skrive det her men vi har ikke hatt sex i 2017. Det er pga lutinus og at jeg er redd for å blø ved samleie, gjorde det sist..

Vi har heller ikke hatt sex i 2017 :p Men er som du sier -jeg går på crinone og det funker ikke. Skjønner at du frykter blødning ved samleie hvis du tidligere har gjort det. Mannen har også gått på sterk AB som gjør at vi ikke kan ha sex. Kanskje derfor lysten min er litt større nå? Er tross alt 1 år siden sist:hilarious: Neida, men vi ordner det på litt andre måter nå, må bare være kreative her nå som jeg har lyst. Det bordet kan fort snu :D

Vi har heller ikke hatt sex i 2017 [emoji14] Men er som du sier -jeg går på crinone og det funker ikke. Skjønner at du frykter blødning ved samleie hvis du tidligere har gjort det. Mannen har også gått på sterk AB som gjør at vi ikke kan ha sex. Kanskje derfor lysten min er litt større nå? Er tross alt 1 år siden sist:hilarious: Neida, men vi ordner det på litt andre måter nå, må bare være kreative her nå som jeg har lyst. Det bordet kan fort snu :D
Så bra det ikke bare er meg som holder mannen unna [emoji14] føler meg slem,men han har så utrolig lyst på en liten baby så tror det overstyrer lysten på sex litt iallefall. Han har ikke lyst til å gå gjennom nytt ivf forsøk nå [emoji14] alt bra med deg Bernt?? Nesten så jeg savner den felles sutringa vår før vi ble gravide. Tenk at vi begge har klart det!! [emoji173]

Ganske som normalt egentlig, svinger med dagsformen - men det gjør det jo ellers også... [emoji13]

Vi har heller ikke hatt sex i 2017 :p Men er som du sier -jeg går på crinone og det funker ikke. Skjønner at du frykter blødning ved samleie hvis du tidligere har gjort det. Mannen har også gått på sterk AB som gjør at vi ikke kan ha sex. Kanskje derfor lysten min er litt større nå? Er tross alt 1 år siden sist:hilarious: Neida, men vi ordner det på litt andre måter nå, må bare være kreative her nå som jeg har lyst. Det bordet kan fort snu :D
Ikke noe i 2017 på oss heller;) Rett og slett fordi jeg er så trøtt og har ingen energi, og kan legge meg flere timer før mannen.

Veldig liten sexlyst. Men når mannen begynte å kose litt her om dagen, var jeg visst klar likevel :D :p hehe..

Back
Topp