Sexlyst

Nå er jo jeg i augustgruppa egentlig men fikk lyst å svare likevel :) Håper det er i orden.

Forrige svangerskap så hadde jeg veldig økt sexlyst etter at jeg kom over i uke 10 tror jeg cirka. Mens før det var den = O. Stakkars mann. Det har vært helt likt til nå, og heldigvis begynner sexlysten å komme seg igjen [emoji16] Bare å nyte det! :)

Jeg har også veldig ofte lyst på sex, men har vært så dårlig.. vi pleier vanligvis å ha sex 1-3 ganger om dagen, men nå er det bare noen ganger i uken :p gleder meg til formen er bedre!!

Nå er jo jeg i augustgruppa egentlig men fikk lyst å svare likevel :) Håper det er i orden.

Forrige svangerskap så hadde jeg veldig økt sexlyst etter at jeg kom over i uke 10 tror jeg cirka. Mens før det var den = O. Stakkars mann. Det har vært helt likt til nå, og heldigvis begynner sexlysten å komme seg igjen [emoji16] Bare å nyte det! :)

Så glad for svar <3 Liker at du tar med hvordan ditt tidligere svangerskap også var :D

Ikke store sexlysten nei.. kvalm hele dagen.. er ikke akkurat sex man tenker først på da akkurat til mannens store frustrasjon tror jeg.. huff håper det bedrer seg snart☺️

Toltalt fraværende, men det er nok knyttet opp mot redsel pga blødninger :/

Jeg får så syke kramper etter sex som varer i 5-10 minutter, og gjør at jeg har mistet lysten helt. Håper det går over :p

Har mer lyst nå og nyter det mer har jeg merket. Selv de kveldene jeg er noe småkvalm så forsvinner kvalmen helt. Men kan ikke si vi er så mye mer aktive da. Trøtt og sliten og en kranglete 3 åring på kveldene hjelper ikke på [emoji85]

Sniker fra august. Null sexlyst. Orker ikke tanken.. Stakkars mannen :( Nesten så jeg ikke tør å skrive det her men vi har ikke hatt sex i 2017. Det er pga lutinus og at jeg er redd for å blø ved samleie, gjorde det sist..

Back
Topp