Snartmammatil5
Betatt av forumet
Sexlysten er som før. Eneste forskjellen er at det er mye bedre nå. Man er kanskje mer følsom nedentil så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor tør du ikke komme sjæl? :/
Uffda, skjønner :\ <3Fikk så sterke, vonde kramper i forrige svangerskap da jeg gjorde det så tidlig. Ble bedre senere ut. Vet jo at det ikke et farlig, men siden jeg er så redd for å miste igjen (gjorde det sist, uavhengig av orgasmer) så vil jeg ikke utsette meg selv for ting jeg vet vil gjøre meg redd (vonde kramper -> vonde minner)
Sexlysten er som før. Eneste forskjellen er at det er mye bedre nå. Man er kanskje mer følsom nedentil så.
Noen som sliter med at kjæresten har dårlig sexlyst å ikke du som gravid?
Lysten hans har vært på ferie siden han var med på UL å fikk bekreftet at det var en spire i magen, håper dette går over!
Noen som sliter med at kjæresten har dårlig sexlyst å ikke du som gravid?
Dette er ganske vanlig, både fordi mange menn føler de kan skade barnet, men også fordi dynamikken endrer seg i forholdet, livssituasjonen endrer seg og fordi kvinnens kropp endrer seg.
Det er ofte lettere for kvinnen å "innfinne seg" med svangerskapet, fordi hun kjenner forandringene på kroppen, mens mannen blir sittende litt på sidelinjen.
Det kan ikke være så lett å leve med oss når vi er gravide, og humøret svinger, kroppen endrer seg, og livet snart skal snus på hodet.
Jeg er enig med forrige mann her, om at det er lurt å spørre ham om hvorfor han ikke har lyst.
Ikke på en anklagende måte, men på en måte som gjør at han kan fortelle hva han føler og tenker.
Anbefaler at du onanerer selv også, det er sunt for både kroppen og psyken, så du slipper å gå rundt og føle på at du er seksuelt frustrert hele tiden.
Det blir man jo fort sliten og gretten av.
_____________________________________________________________________________________________________
Til trådstarter:
Det er helt naturlig at man ikke har lyst på sex som gravid.
Man er jo sliten, hormonell, kvalm, og må takle kroppen som plutselig er oppblåst, hoven, rar og til tider direkte ekkel.
Det kan være lurt å prøve å ha sex hvis man orker, selv om man kanskje ikke føler at man er som mest sexy, eller har superlyst.
(Jeg snakker ikke om å presse seg til sex.)
Ofte blir det bra bare man kommer i gang. Det er litt som dørstokkmila til treningssenteret.
Det kan bedre selvtilliten, formen og forholdet.
Det må ikke være samleie heller; en runde med "egentid" sammen, kan gjøre underverker.
Du kan jo også gi ham oralsex f.eks, det holder ofte lenge for de fleste menn.
Det er mange menn som blir ekstra kåte når damene deres går gravide, og jeg tror det både har med hormoner, og det at kvinnen skal bli mor å gjøre.
Det er jo en grunn til at mange av oss synes at mennene våre blir enda mer sexy etter de har blitt fedre.
Det er viktig å prøve å holde på intimiteten selv om man får et annet fokus, og kroppen er litt "fremmed" under svangerskapet, for etter fødselen, er det mye vanskeligere å føle seg sexy, og ha tid til intimitet.
Jeg snakker ikke bare om sex, men om å snakke sammen, vise hverandre hva man føler, kysse osv.
Det kan jo kanskje "veie opp" litt for sex også, hvis man "kompenserer" litt med andre ting, f.eks en massasje, at man tapper et bad til den andre, kjøper blomster osv.
Husk bare å snakke om hva du føler, det er viktigst!
Mennene føler seg ofte mer inkludert om de faktisk får vite hva som skjer i kroppen og hodet til den gravide.![]()