Sexlyst?

roxyy

Flørter med forumet
Litt privat spm kanskje.
Men jeg er mye kvalm og føler meg ikke spesielt sexy - kan man si.
Samboer er giret, men jeg henviser bare til litt alene tid xD

Hvordan er det for dere?

Har det akkurat sånn for øyeblikket! Sex frister virkelig ikke, til kjærestens store fortvilelse.. Bare såvidt han får lov til å ta på meg når kvalmen er som verst.. Får litt dårlig samvittighet, men det er jo ikke bedre å spy på han heller, vel?

Er likt her også... Lite som frister når man er kvalm :( Mennene får bare smøre seg med tålmodighet ;-)

Null lyst her og. Får dårlig samvittighet, men føler det er ikke noe jeg kan gjør. Forferdelig kvalme, spesielt om kveldene.

Dagene mine er også preget av mye kvalme, men er med på moroa hvis han tar initiativ ;) men stortsett han som gjør jobben da :p

Nesten mer lyst enn til vanlig.. Var slik sist svangerskap også;)

Typen har mer lyst enn vanlig (feromoner???), men jeg er... Vel, ikke like gira for tiden ;) Er sliten og uggen og har ikke så mye overskudd. Ikke tør jeg komme sjæl heller før jeg er litt lengre på vei, og da er det enda mindre stas med sex

Noen dager er lysten på topp som aldri før, men andre ikke her i det hele tatt. Er 7+4 idag :-)

Er veldig dårlig selv, føler meg super ekkel så sex lysten er på bunn, men prøver kose med mannen(litt privat men vi bruker glidemiddel i sofaen, så masserer/koser jeg utstyret hans mens vi ser på eks film/serie, kan da sitte sånn times tid, høres ikke super romstisk ut men en ordning begge to trives med) og har satt en regel for meg selv, sex 1 gang i uka - tøft å begynne med alltid godt underveis og har god samvitighet etterpå :p

Jeg har veldig lyst, men er så sliten og trøtt når lille er lagt at jeg legger meg rundt klokken 21. Så det er sjeldent jeg klarer, og samboer er lite gira på å legge seg samtidig som meg. I går var jeg lagt meg før han kom hjem, men jeg våknet rundt klokken to i natt og hadde fryktelig lyst da. Så da vekket jeg han! Det ble godt mottatt for å si det sånn, haha

Litt opp og ned, men er stuptrøtt når lille er i seng så da vil jeg aller helst sove... Nå er han på jobb 2 uker så da har det ikke så mye å si :)

Null lyst, fordi jeg er så uvel og oppblåst. Samt at jeg ikke orker stresset med blod (har alltid blødd etter sex) og selvom jeg vet det er pga det, så blir jeg stressa. Og jeg har MER enn nok med meg selvom om dagen, så utsetter meg ikke for mer trøbbel enn jeg må!

Typen har mer lyst enn vanlig (feromoner???), men jeg er... Vel, ikke like gira for tiden ;) Er sliten og uggen og har ikke så mye overskudd. Ikke tør jeg komme sjæl heller før jeg er litt lengre på vei, og da er det enda mindre stas med sex
Hvorfor tør du ikke komme sjæl? :/

Forrige sv føltes underlivet som et ustabilt kjernekraftverk, og hadde derfor fraværende sexlyst :)
Denne gangen er ting mer naturlig der nede og vi har et greit sexliv når jeg ikke er så utmattet og sliten at jeg kan sovne stående:happy:

Back
Topp