Sexlyst...

Love4two

Forumet er livet
Jeg leste under tråden "sex" at noen har fått redusert sexlysten nå i svangerskapet. Gjett om jeg ble lykkelig da [:D] Har ikke sex lyst i det hele tatt jeg og jeg føler meg sååå syk og rar. Nesten sånn at jeg tenker hva er galt med meg? men jeg skal ikke gjøre det. Mitt sexliv er i alle fall blitt redusert. Da får en heller hjelpe kjæresten og gjøre lage et lite show for han av og til [:D][;)] Jeg vet hva han liker, så det er ikke mye som skal til [:)] Føler meg litt sårbar nå som jeg har fortalt dere dette, men følte liksom det var riktig likevel. Tenker at så lenge kjæresten minog jeg har det fint sammen, så er ikke dette noe problem. Hvis jeg skal begynne å tro at vi har et problem, ja så har vi plutselig et problem. Så sånn var det [:D][:)]

Skjønner deg godt jeg. Er ikke det at jeg ikke har lyst her, men tenker egentlig ikke så mye på det. Dessuten er jeg så trøtt når jeg legger meg at sove gjerne er det eneste jeg tenker på. Og når jeg er så trøtt så legger jeg meg jo også en god stund før han da. Men lager litt show jeg også innimellom. Stakkars de skal jo ikke føle seg helt glemt da. Fra masse sex i prøveperiodene så til dette. Tror nesten han savner prøveperiodene litt innimellom. Da var det jo han som til slutt sa nei[;)]

Hehehe [:D][:D][:D]
Litt rar hvordan tankene forandrer seg vil jeg si. Jeg er mer opptatt av omstendighetene rundt det at jeg har en liten baby i magen enn sexen. Vi har det jo bra for det. Kroppen og sinnet forbereder seg liksom på en fremtidig fødsel på godt og vondt [:)]

Der traff du spikeren på hodet... herregud, jeg har så dårlig samvittighet for at jeg aldri har lyst på sex! De to årene vi prøvde var det jeg som styrte det meste og nå er jeg bare avvisende... Dette plager meg virkelig veldig mye. I tillegg til at lysten er borte er det også blitt vondt å ha sex og orgasmene har heller ikke vært mye å skryte av etter at jeg ble gravid... Uff, det er ikke bare rosenrødt å være gravid.

ORIGINAL: Knøttet79

Skjønner deg godt jeg. Er ikke det at jeg ikke har lyst her, men tenker egentlig ikke så mye på det. Dessuten er jeg så trøtt når jeg legger meg at sove gjerne er det eneste jeg tenker på. Og når jeg er så trøtt så legger jeg meg jo også en god stund før han da. Men lager litt show jeg også innimellom. Stakkars de skal jo ikke føle seg helt glemt da. Fra masse sex i prøveperiodene så til dette. Tror nesten han savner prøveperiodene litt innimellom. Da var det jo han som til slutt sa nei[;)]

Glemmer å tenke på sex jeg, blir liksom bare sånn en gang i mellom. Er så utrolig trøtt, og har liksom nok med å ha krefter til å være på jobb 8,5 time per dag. Men av og til tenker jeg på det, og da ber jeg han legge seg sammen med meg, ettersom jeg legger meg mye tidligere enn han [:D]

Både økt og redusert sexlyst er jo veldig vanlig i sv.skapet, men så lenge begge kan akseptere situasjonen er det jo ikke noe problem[;)] Jeg fikk økt sexlyst rundt uke 15 og ville gjerne ha sex 7-8 ganger daglig. Gubben ble litt frustrert og sliten, men klarte å holde tritt til en viss grad. Da jeg nærmet meg uke 30 ble det så tungt og vanskelig å finne gode stillinger og jeg slet med bekkenlåsning og ryggvondt i tillegg så da ble det mindre sex igjen. Noe jeg ble veldig frustrert over, men det viktigste var at han forsto min situasjon og godtok den. Vi fant på ting som var like godt selv om det ikke var direkte sex og det viktgste av alt var at vi pratet om det. Er desverre ikke alle som forstår hvordan kvinnekroppen forandrer seg under graviditet og har vanskelig for å godta situasjonen. En gravid kvinne forandrer seg både fysisk og psykisk og det må tas hensyn til[;)]

ORIGINAL: skytte76

Både økt og redusert sexlyst er jo veldig vanlig i sv.skapet, men så lenge begge kan akseptere situasjonen er det jo ikke noe problem[;)] Jeg fikk økt sexlyst rundt uke 15 og ville gjerne ha sex 7-8 ganger daglig. Gubben ble litt frustrert og sliten, men klarte å holde tritt til en viss grad. Da jeg nærmet meg uke 30 ble det så tungt og vanskelig å finne gode stillinger og jeg slet med bekkenlåsning og ryggvondt i tillegg så da ble det mindre sex igjen. Noe jeg ble veldig frustrert over, men det viktigste var at han forsto min situasjon og godtok den. Vi fant på ting som var like godt selv om det ikke var direkte sex og det viktgste av alt var at vi pratet om det. Er desverre ikke alle som forstår hvordan kvinnekroppen forandrer seg under graviditet og har vanskelig for å godta situasjonen. En gravid kvinne forandrer seg både fysisk og psykisk og det må tas hensyn til[;)]

Godt skrevet [:)]

Skytten76 du skriver virkelig godt [:)][:)] Jeg er så enig så enig. Nå sitter jeg og er så glad for at jeg har en kjæreste og samboer som respekterer og forstår. Ble litt rørt jeg nå, fikk lyst til å gi han et kjeeeeempe kyss [:)][:)][:)] Er så glad i han jeg [:)][:)][:)]

Vanligvis har Jeg nesten måttet mase meg til og få nok sex, Men nå er sexlysten omtrent helt vekke.
En SJELDEN gang kan den være der, Men typen synes at det er helt greit han også..... [:D]

Back
Topp