sexlyst

Meemee

Blir kjent med forumet
Noen andre her som ikke har noen form for sex lyst  ? Den siste perioden har jeg ikke lyst  i det heletatt.. Forrige svangerskap var det som vanlig.. Men nåå, stakkars samboer sier jeg bare :-) Hehehe.. Men hvis det er noen som har noen råd på hvordan den kansje kan komme litt tilbake er det bare og slenge ut :-D Hihi

jeg mistet plutserli bare sexlysta etter den hadde vært på topp under hele PP.
Syntes veldig synn på sambo ettersom han trodde den ville være lik eller
bedre :P
Men du må ikke føle deg presset, da blir det bare verre.
Jeg følte det selv.. Men nå når sambo er på havet "har jo ikke noe press da:P"
så er den begynt å komme tilbake. Uten at jeg er noe expert så tror jeg dette er noe
som bare må komme. Det er jo store forandringer psykisk å fysisk med åss :)

Sexlysten har vært på topp, helt til den plutselig forsvant for et par uker siden. Og om vi skulle finne på å ha det litt moro under dyna lell så blir det bare snodig da jeg verken har lyst eller synes det er særlig godt. Typisk nå er: auuu leggen min, auuu rompa mi, AUUU hofta mi, AUUUUUUUUUUU ryggen min. Sliter med kramper i muskler jeg ikke visste eksisterte. Så nei,sexlysten er ikke tilstede om dagen :(

sex hva er d????

Sexlysten er der og det er jo sååååå jææææævlig godt, MEN det hjelper ikke stort når kvalmen regjerer, hodepinen dundrer, bekkenet skranter og trøttheten... Ja, at han ser meg våken synes jeg må være et stort pluss for han. Hehe. :P

Men har jeg en god dag så.... ;)

Jeg gleder meg stort til kvalmen forsvinner i hvert fall. Hehe.

Her er det veldig svingende. Kommer an på formen. Kan gå fra å ikke ha lyst i det hele tatt til å nesten voldta mannen min.

Samme problem  Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg heller. Synes synd på samboer her og. Man må bare prøve...

Her er det helt motsatt, har en utrolig mye sterkere sexlyst nå Men jeg har slitt med nesten konstante blødninger, så det har lagt en demper på sakene......

Eie ikke sexlyst i heile tatt. Begynne gubben og snakk om det, får æ frysninga. Va ikkje så gale sist. Håpe det gir sæ snart. For begynne og syns synd på gubben nu.

Det er ikke lett når den ene vill og den andre ikke orker tanken :-( Men hva skal man gjøre? blir jo litt feil og ha sex kun fordi den ene vill.. Men mannfolka for holde ut de 9 mnd det gjelder :-) Hehe

Back
Topp