Sexlyst og kjønn

HoneyBooBoo

Forelsket i forumet
Oktoberlykke 2019
Jeg kom over noe jeg aldri hadde hørt før på nettet, angående sexlyst og kjønn. Det stod at man kan ha høyere sexlyst når man venter gutt pga økt testosteronnivå i kroppen, mens man kan få lavere sexlyst når man venter jente.

Det er sikkert like sant eller usant som alle andre teorier for å gjette seg til kjønn tidlig, men jeg syntes det var ganske interessant allikevel. Ved forrige svangerskap ventet jeg gutt, og sexlysten min var absolutt høy :p Denne gangen er den nesten fraværende, og jeg er veldig spent på om det er en jente der inne denne gangen.

Hva tror dere om dette? Noen med flere svangerskap bak seg som kan komme med erfaringer? :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Hmm, kan stemme det der! Jeg fikk jente sist og jeg hadde ingen sexlyst overhode.. Denne gangen derimot er lysten der mye mer! (men jeg har hatt blødninger så skal helst ikke gjøre sånt:p). Har feeling på at det er gutt denne gangen :)

27.12.14
02.06.10

Hum... Den var ny :-) Men signerer på manglende sexlyst. Det er mest ett ork og ser helst at det går litt kjapt når eg først åpner perleporten... Haha!

Mannen sa i dag at han ser frem til andre trimester og at eg har mer energi :-P

Kunne stemme sist ja :p var helt gal! Denne gang orker jeg ikke tanken engang , men er jo dårlig ogsånt så! Blir spennende å se ;)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Haha:) mye tyder på jente her! Som sist gang.

Jeg hadde nada sexlyst sist og har en gutt, nada sexlyst nå også. For min del går nok det på de ekstre kiloene jeg har lagt på meg;)

Stakkars mannen:o

❤️ Termin desember-14 ❤️

Taster fra appen:)

Her er d motsatt..Med jentene var lysten der hele tiden, men nå er d nesten så jeg unngår..Merkelig..Nesten så jeg føler meg slem overfor sambo

Her skal det mye til for at sexlysten dabber av, fantaserer mye så jeg er gira hele tiden, haha, stakkars mann :) tror nok ikke jeg kan følge det kjerringrådet :)

Hum... Den var ny :-) Men signerer på manglende sexlyst. Det er mest ett ork og ser helst at det går litt kjapt når eg først åpner perleporten... Haha!

Mannen sa i dag at han ser frem til andre trimester og at eg har mer energi :-P
Haha kjenner meg igjen .. Føler meg ordentlig slem men vil helst bare bli ferdig så jeg kan slappe av igjen:p

<3 venter en vinterbebi <3

Har ein gut og to jenter. Med begge jentene var lysta der og kunne godt hoppe i halmen iallefall 4 gonger i veka. Med guten eksisterte det ikkje lyst i det heile, vart nesten ei plikt for å for å tilfredstille mannen....men var jo godt når ein fyrst kom i gang. No med nr 4 kan eg ikkje sei at eg er så veldig lysten....men kan jo vere fordi eg er så innmari trøtt denne gongen....blir spennande og sjå ;)

Hmm jeg har en av hver og tror egentlig sexlysta var grei med begge :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Denne myten kan jeg avkrefte med en gang. :P
Jeg har aldri vært så "nøden" i hele mitt liv som sist svangerskap og jeg fikk jente :)

Haha, filler'n! jeg som håpet på at det stemte :p
hehe, vel det stemte ikke for meg.. og bare for å legge til. (lykk øynene dere som ikke liker detaljer)

Jeg gikk gjennom forrige svangerskap alene og hadde ikke sex fra jeg var 10 uker på vei.. i tillegg til den lysten.. hjelpes! Hadde til og med en god kompis som fleipa med at han kunne gi meg et nummer i synpati. hahaha. Det skjedde dog ikke. JEg var håpløst forelsket i BF. :p

oj mange hasteskriveleif der.. ugh!

hehe, vel det stemte ikke for meg.. og bare for å legge til. (lykk øynene dere som ikke liker detaljer)

Jeg gikk gjennom forrige svangerskap alene og hadde ikke sex fra jeg var 10 uker på vei.. i tillegg til den lysten.. hjelpes! Hadde til og med en god kompis som fleipa med at han kunne gi meg et nummer i synpati. hahaha. Det skjedde dog ikke. JEg var håpløst forelsket i BF. :p

Haha, kan virkelig ikke tenke meg hvordan det er! Etter forrige svangerskap og lysten jeg hadde har både jeg og bf gledet oss til til jeg ble gravid, mye pga. det, såååå det er en strek i regninga at jeg ikke har lyst i det hele tatt. Tvinger meg selv en gang i uka bare fordi jeg synes så synd på han, og sørger samtidig for at det blir fort unnagjort :p

Hadde ikke sexlyst i det heletatt med førstefødte = Jente

Sexlysten er bittelitt bedre denne gangen, men har en følelse på at dette også er ei jente. :)

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

Hmmm interessant. Forrige svangerskap var det mere lyster en normalen. Men i hovedsak fra 2 trimester og ut svangerskapet. Følte meg for første gang litt sexy med større pupper og former ellers. Stakkars sambo mot slutten med den digre magen. Da ble det jente.
Denne gangen har jeg vært kjempelysten de siste ukene, er i niende uke nå, og sexn føles snodig nok bedre en noen gang. Drømmer til og med om det, hehe. Blir nestn litt sjokkert når en våkner. Kanskje det er gutt nå da, siden behovet er så sterkt, hehe. Snodige greier :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

lysten er der men mer redd for at det skal skje noe galt..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp