Sexlyst, men tørr skjede

Mille123gu

Andre møte med forumet
Hei! andre som opplever tørr skjede med tanke på sex? Jeg har sexlyst det er ikke det, jeg kan være veldig tent, men akk som underlivet ikke spiller helt på lag. Jeg og samboeren har sex, men jeg blir ikke «våt», har vært sånn de siste to ukene.
Finner ikke noe særlig om det på nettet.

Hei! andre som opplever tørr skjede med tanke på sex? Jeg har sexlyst det er ikke det, jeg kan være veldig tent, men akk som underlivet ikke spiller helt på lag. Jeg og samboeren har sex, men jeg blir ikke «våt», har vært sånn de siste to ukene.
Finner ikke noe særlig om det på nettet.
Sniker. Jeg har slitt med det lenge. Løsning har vært og alltid bruke glidemiddel, så går det greit. Men veldig kjedelig :shifty:

Ja, helt håpløst.. samma hvor lyst jeg har så er det knusk tørt.. slet med det samme da jeg stod på hormonell prevensjon. Løsningen blir glidemiddel.

Jepp. Som de andre sier glidemiddel hjelper.
Hos meg går ikke den tørre følelsen vekk før vi gir oss med amming :meh: da blir alt normalt igjen der nede.
Samboer har startet på en medisin som påvirker han negativt også, så det er lite som skjer her for tiden..

Har samme problemet her, og det har kommet og gått litt gjennom graviditeten. Glidemiddel har vært løsningen her :)

Back
Topp