Sexlyst graviditet

Pocolocoen

Flørter med forumet
Tilgangsansvarlig
Påskekyllingene 2020
Hvordan er lysten? Kjenner at etter jeg ble gravid nå og er så sliten og trøtt er lysten på bånn! Skikkelig kjipt og syntes litt synd på mannen :p kommer seg vel når formen bedrer seg igjen håper jeg, da dette ikke er likt meg :p

Lysten er ikke tilstede her! Sånn var det i forrige graviditet og. Men vi snakker om det og har det helt fint med at sånn er det bare akkurat nå :)

Samme her!! Var slik forrige svangerskap også:(

Uff, samme her!! Før kunne jeg ikke få nok, nå har vi ikke sex ukentlig engang. Lysten er skikkelig ikke tilstede. Får dårlig samvittighet :(

Uff, samme her!! Før kunne jeg ikke få nok, nå har vi ikke sex ukentlig engang. Lysten er skikkelig ikke tilstede. Får dårlig samvittighet :(

Det trenger du ikke ha. Tror nok han har forståelse for det. Senere i svangerskapet kan jo lysten øke noe voldsomt også :)

niks og nada med konstant kvalme og bekkenplager...

Merkelig! Jeg er helt motsatt... Bare han går forbi.... :love7 Bare så synd at man har jobb og barn og aktiviteter på ettermiddager.... :crybaby2

Ikke mye lyst å snakke om, her heller, dessverre. Oppblåst, sliten og uggen :p

Samme her, men det pleier å bli bedre etter 12-14 uker. Da er energien på plass igjen..

Lysten er ikke her heller akkurat nå.. men har heldigvis en kjempe forståelses mann som ikke maser på det. Så når jeg ikke føler meg oppblåst eller kvalm eller noe annet, så har vi oss likevel, og det er aldri feil ;)

Jeg har heller ikke særlig lyst, men har heller ikke noe som helst dårlig samvittighet for det. Jeg er kvalm, sliten og har mye hodepine, mannens sexbehov ofrer jeg ikke en tanke. Heldigvis er han helt enig med meg i at det ikke er noe jeg skal tenke på heller.

Back
Topp