Hvordan er lysten? Kjenner at etter jeg ble gravid nå og er så sliten og trøtt er lysten på bånn! Skikkelig kjipt og syntes litt synd på mannen kommer seg vel når formen bedrer seg igjen håper jeg, da dette ikke er likt meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, samme her!! Før kunne jeg ikke få nok, nå har vi ikke sex ukentlig engang. Lysten er skikkelig ikke tilstede. Får dårlig samvittighet
Gjaldt det hele svangerskapet?Samme her!! Var slik forrige svangerskap også
Gjaldt det hele svangerskapet?
Hahaha kjenner meg SÅ igjenJa, egentlig men på slutten var det sex kun på trass, for å prøve å starte fødselen!
Haha! Spent på å se hvordan det blir for meg..Ja, egentlig men på slutten var det sex kun på trass, for å prøve å starte fødselen!
Samme her, må hvertfall en gang om dagen! Noen ganger klarer vi lure inn toMerkelig! Jeg er helt motsatt... Bare han går forbi.... Bare så synd at man har jobb og barn og aktiviteter på ettermiddager....
Samme her, må hvertfall en gang om dagen! Noen ganger klarer vi lure inn to
Det samme har vi gjort for å prøve å starte fødselen. Vi tror det fikk med nr 1 men det funket ikke med nr 2Ja, egentlig men på slutten var det sex kun på trass, for å prøve å starte fødselen!
Det samme har vi gjort for å prøve å starte fødselen. Vi tror det fikk med nr 1 men det funket ikke med nr 2