Sexlivet?

Faktisk bedre enn før :hilarious: på lik linje før barn, og dette er barn nr 3 :p
 
Ikke eksisterende. Mannen sier jeg kun var interessert til jeg ble gravid. Jeg minner han på at han som presset på med barn nr 2:joyful:
 
Vært så sykt kvalm de siste ukene.... har lyst om morgenen når jeg våkner , før jeg står opp og blir kvalm..: men passer aldri pga flere barn i hus :yuck:
 
Veldig lite... Mannen syns det er skummelt.. Og det rare er faktisk at jeg har lite lyst selv også :woot:
 
Her er det mer enn før jeg ble gravid. Jeg er ikke dårlig så kanskje der det ligger, hadde nok aldri vært så mye action dersom jeg var dårlig! :p
 
Her er det mer enn før jeg ble gravid. Jeg er ikke dårlig så kanskje der det ligger, hadde nok aldri vært så mye action dersom jeg var dårlig! :p
Jeg er heller ikke dårlig, men har veldig lite lyst når jeg ikke har eggløsning :)
 
Vi er nygift, så sexlysten er på topp. ;)
Jeg var mye kvalm og trøtt de første par månedene, men sexlysten forsvant aldri, så vi er omtrent som før jeg ble gravid. Om dere ser bort ifra den ekstra innsatsen i perioden hvor vi prøvde. :)
 
Back
Topp