Sexlivet:)

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Åssen er det med sexlivet da jenter? Kjæresten har fortsatt lyst på meg, men har i det siste nesten blitt mer opptatt av å kose med magen min enn puppene min:)
Det er for så vidt hyggelig at han viser farskjærlighet før barnet er født:)
Det har gått fint med sex hittil, men jeg kjenner at det blir mer og mer uinteressant. Kroppen min har endra seg sånn så det føles annerledes. Tissen min er ikke so. Den en gang var, og det kommer den sikker ikke til å bli heller:confused:

Ikke eksisterende. Dessverre.

Jeg var som en kanin Før. men nå frister ikke tanken på sex en plass :-O når vi har får jeg bare vondt etter på.

ikke eksisterende her heller, føler ikke noe behøv for å ha sex for tiden..
Slik var det sist også så mannen er vant og klager ikke.

Jeg har aldri vært så kåt som nå når jeg har vært gravid. Vil jo ingen ende ta, haha.

Her har det gått fra hver dag til et par ganger i uken, tenker egentlig ikke så masse på det og selv om det er litt galt så gjør jeg det som oftest kun for å være snill med samboeren min for tiden. Begynner så lett å blø etter sex nå for tiden, er det normalt? :')

Det kan gå alt fra flere ganger i uka til flere uker mellom. Veeeldig opp og ned til andre sin frustrasjon :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

De første fem månedene kunne det gå lenge mellom omgangene :b Men nå om dagen, typ fra Desember, har det tatt seg opp veldig! Her om dagen måtte mannen si stopp, og forklare at mannen måtte også få være sliten en kveld ;)

Nja.. Hva skal man si, det er ikke veldig bra om dagen. Jeg føler meg feit og ekkel, og den lille i magen sparker alltid voldsomt når vi setter i gang. Etter sex får jeg utrolig vonde kynnere og blir uvel. Så kan ikke skryte av at sexlysten er på topp heller..

Her har det gått fra hver dag til et par ganger i uken, tenker egentlig ikke så masse på det og selv om det er litt galt så gjør jeg det som oftest kun for å være snill med samboeren min for tiden. Begynner så lett å blø etter sex nå for tiden, er det normalt? :')

Jeg begynner også å blø litt etter sex (startet etter uke 31). Det setter en liten demper på stemninga da vi begge ble veldig redde første gang det skjedde...

Jeg begynner også å blø litt etter sex (startet etter uke 31). Det setter en liten demper på stemninga da vi begge ble veldig redde første gang det skjedde...

Sex? Hva er det? :p nei ikke så mye som skjer på den fronten.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Er straks i uke 34 og de siste to mnd er sexlysten nesten ikke eksisterende, men er snill mot typen et par ganger i uken :)

Vi bor fra hverandre nå, pga jobbsituasjon, så blir stusselig lite av den grunn.

Er straks i uke 34 og de siste to mnd er sexlysten nesten ikke eksisterende, men er snill mot typen et par ganger i uken :)
Et par ganger i uken er mye da! Pleide ikke ha så ofte sex før jeg ble gravid engang. Bare flaks at vi traff på eggløsningen for å si det sånn;)

Litt skjeldnere enn før, er litt slitne begge to med oppussing og mye som skal på plass i heim og på jobb, og så er jeg visst gravid når jeg tenker meg om.. ;) like godt som før, og småen virker til å sove utmerket av bevegelsene, hehe. Våkner med en gang etterpå og gir seg til å sprelle..'mere!'?? :-P Jeg tenker at sex må da være utmerket prep og massasje av target areas? :)

Her er lysten absolutt fortsatt til stede, men det skjer nok ikke like ofte som før. :) For min del kunne vi fortsatt hatt det hver dag, men blir oftest noen ganger i uka.

Back
Topp